Min dejlige timon fra nyfødt til nu han er født 2 mdr for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2008

Birgit_og_Timon

http://s182.photobucket.com/albums/x298/mor_til_3/ ?albumview=slideshow

på et af billederne er der en tommelfinger for at vise hvor lille han var han vejet 2118 g og var 47 cm

birgit og timon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2008

Pia.

Nøj hvor var han lille - men han ser ud til at være kommet efter det :) - en skøn lille gut..

Nogle rigtige fine billeder - tak for kikket...

Knus Pia.

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

hvor er han en sød lille gut:)

Anmeld

27. januar 2008

MorCamilla

Hvor er han blevet stor og skøn... :-) Det er dejligt man rigtig kan se hvor hurtigt det går, (fra han var så lille og helt pakket ind, og så til nu) Må jeg spørge hvad sygehus I lagde på?? For det ligner meget der hvor jeg også lagde....

Anmeld

27. januar 2008

Nemesis

Jonas er også født for tidligt. Vejede 2180 og var 46,5 lang. Jeg har et billede hvor vi har lagt en mandarin ved siden af hans hoved...
jonas lå heldigvis ikke i kuvøse andet end de dage han fik lys.
Har også fået fodaftryk fra han var få dage gammel, det er godt nok nogle meget små fødder.
:-) Sisse som nu også har en dejlig dreng på 15 mdr.

Anmeld

27. januar 2008

MorCamilla

Mikkel er også født for tidligt, han vejede 1370 g, men tabte sig til 1055 de første dage. Jeg har et billede hvor han ligger i sin fars hænder, (der kunne han være da han blev født.) Hans fødder var næsten 3 cm lange og hænderne næsten 2 cm. Men han er blevet en stor gut nu :)

Anmeld

28. januar 2008

Birgit_og_Timon

Timon er født på OUH og fra vandafgang til han kom ud gik der 3 døgn da de ikke ville sætte fødslen igang og jeg gerne måtte gå med vandafgang til uge 40 lå på svangerklinikken og da jeg ikke mærker når jeg har veer er han derfor også født på svangerklinikken en ½ time efter de havet kørt kurve og ment jeg havet plukveer lå nemlig og så ekstrem hjemmeservice på tv3 han havet det skidt da han kom ud slet ikke klar til verden han knirket meget så lå i kuvøse i 14 dage da vi blev udskrevet nået vi at være hjemme 3 dage så blev vi indlagt akut af lægen med børnesår hvilket kunne ha kostet timon livet vis ikke han havet regeret dette skyldes at de jdm der tog i mod timon ikke nået at få hansker på for det passet lige med hvor de havet haft fat rundt om hans hoved da han kom ud

birgit og en syg timon for 6 gang i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.