Nogen der vil fortælle om deres fødsel nr. 3 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

mamalicious

Hej tøser...

Da jeg har et brændende ønske om barn nr. 3 , ville jeg mægtigt gerne om I der ved noget, eller selv har født 3 barn , ville berette herom? - Har jo hørt at 3 gang er drillefødslen !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Lone Jakobsen

mamalicious skriver:

Hej tøser...

Da jeg har et brændende ønske om barn nr. 3 , ville jeg mægtigt gerne om I der ved noget, eller selv har født 3 barn , ville berette herom? - Har jo hørt at 3 gang er drillefødslen !!!

hejsa

min var virkelig også en drille fødsel.

jeg vågnede omkring midnat for at tisse, og opdagede at vandet var begyndt at sive. jeg havde små uskyldige veer fra starten af. tog på fg omkring kl 2, hvor de ikke mente det var vandet, men dog godt ku se at der var lidt vådt under mig. tog hjem for at vente, og synes godt nok at veerne bed noget mere end jeg huskede fra nr. 2.

omkring kl 5-5,30 ringede jeg til fg fordi jeg var hunde syg med opkast og diare, og jeg synes veerne var meget smertefulde (var blvet lovet epidural) men sku lige på toilet inden vi kørte, og da jeg tørrede mig var der pludselig lidt blod, og jeg fik pressetrang, så vi ringede igen til fg som bad os komme NU

jeg kom ind, blev checket og fik afvide at "ja du må gerne presse" så totalt i chok, og vildt overrasket, indså jeg der...og først der...at min 3. fødsel nok kom til at gå "lidt" hurtigere end de andre som har taget 19-22 timer.

Anmeld

3. marts 2010

mamalicious

Hvor gamle er dine børn? - Har nemlig en teori, som måske er helt hen i vejret!! - Men Tror at går der mange år fra nr. 2 til nr. 3 er det måske lidt som at føde 1 gang igen??!! Og derimod kommer nr. 3 liige i r.... af nr. 2, så går det nogenlunde stærkt ??!!

Anmeld

3. marts 2010

4kløver

min fødsel nr 3 var ikke en af de bedste.. Men det var mere JM der var snot dum Hun ville ikke tag mit vand da jeg havde presse veer og jeg måtte jo ikke presse da vandet ikke var gåget.selv som om vi gang på gang fortalte at nr1 fik jeg også taget vandet..  og da nu langt om længe tog det sagde hun.. Ja jeg skulle ha taget det første gang du sagde det og det er 12 år siden.. Fødte så her i okt og der var det en god fødsel fra første ve til hun var født tog det 3 timer, Men hvor kunne jeg mange bandeord

Anmeld

22. marts 2010

mamalicious

Er der slet ikke flere der vil dele??? )

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Jo   Hvis du tør høre mere   Nu var min 3 fødsel godt nok 13 år senere end nr 2 men det var hårdt og det drillede for sindsygt ,,Havde småveer i 12 timer , tog på Fg  derefter og der gik yderligere 9 timer før han kom ud , på trods af jeg var 4 cm åben ..  Havde sindsygt hårde veer næsten konstant i de 9 timer , Han kunne ikke komme ordentligt ned da han sad fast med skulderen ,, Lige inden de fortage Ks fik jeg lov til at presse og ud kom han   3 gang klart den værste ..

Anmeld

22. marts 2010

Mie A

Min nummer tre fødsel var den bedste.

Total overskud mellem veerne  Der var både tid til at høre musik, fortælle jordemoderen om mine andre fødsler og smile til fotografen.

En drøm af en fødsel.

Anmeld

22. marts 2010

mamalicious

Total overskud mellem veerne  Der var både tid til at høre musik, fortælle jordemoderen om mine andre fødsler og smile til fotografen.

En drøm af en fødsel.

Tak fordi du vil dele !!

Hvor mange år er der fra din nr. 2 til din 3 ???

Anmeld

22. marts 2010

mamalicious

Mie A skriver:

En drøm af en fødsel.

Av for den !!! Seføli tør jeg hører !!

Kram

Anmeld

22. marts 2010

mamalicious

Mie A skriver:

En drøm af en fødsel.

Av for den !!! Seføli tør jeg hører !!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.