Hej alle mine med søstre (slanke piger)
Jeg spiser stort set kylling og grøntsager hver dag, på alle mulige forskellige måder... vi griller meget og grillet kyllinge filet er super lækkert, og så med en masse friske grøntsager til og grov flute... så laver jeg en kold sovs - som består at fromage ... ?? (hvordan staves det???) (0,3 %) så blænder jeg friske forårsløg, hvidløg, salt, peber og citron i og det smager så lækkert... Det skulle I prøve...
I dag timerne hvor jeg er mest sulten har jeg fundet mit eneste ene - Wasa's sport+ knækbrød, mmm.... det kan jeg gnave helt bart og smager super... ellers har jeg købt et helt stykke slanke spegepølse, som er så super lækker, og den er også god på...
skær en vandmelon op stort set hver dag og ellers har jeg en bakke vindruer stående, så har virkelig funder nogle gode ting...
og ud over det spiser jeg et æble, en banan og gerne en blomme (vi har ikke flere lige i dag ;) )...
til frokost er det en rundom rugbrød med fedt fattigt pålæg, en masse agurk og en smule cherrytomater (tåler dem ikke så godt) og ind imellem lidt hytteost, for at få noget nyt.... og meget gerne forårsløg på - elsker dem(L)
til morgemad spiser jeg et halv stykke rugbrød med ost og en banan - det er blevet meget fast...
når der fik I en hel dags menu, ville jo bare høre hvad I var blevet ekstra glade for og ikke kan undværre her under jeres spis-og-lev-sundere-tid...
Knus fra Pia...(H)
Anmeld