Noget I er begyndt at spise rigtig meget af....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Pia.

Hej alle mine med søstre (slanke piger) Jeg spiser stort set kylling og grøntsager hver dag, på alle mulige forskellige måder... vi griller meget og grillet kyllinge filet er super lækkert, og så med en masse friske grøntsager til og grov flute... så laver jeg en kold sovs - som består at fromage ... ?? (hvordan staves det???) (0,3 %) så blænder jeg friske forårsløg, hvidløg, salt, peber og citron i og det smager så lækkert... Det skulle I prøve... I dag timerne hvor jeg er mest sulten har jeg fundet mit eneste ene - Wasa's sport+ knækbrød, mmm.... det kan jeg gnave helt bart og smager super... ellers har jeg købt et helt stykke slanke spegepølse, som er så super lækker, og den er også god på... skær en vandmelon op stort set hver dag og ellers har jeg en bakke vindruer stående, så har virkelig funder nogle gode ting... og ud over det spiser jeg et æble, en banan og gerne en blomme (vi har ikke flere lige i dag ;) )... til frokost er det en rundom rugbrød med fedt fattigt pålæg, en masse agurk og en smule cherrytomater (tåler dem ikke så godt) og ind imellem lidt hytteost, for at få noget nyt.... og meget gerne forårsløg på - elsker dem(L) til morgemad spiser jeg et halv stykke rugbrød med ost og en banan - det er blevet meget fast... når der fik I en hel dags menu, ville jo bare høre hvad I var blevet ekstra glade for og ikke kan undværre her under jeres spis-og-lev-sundere-tid... Knus fra Pia...(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Honningblomst

Næ..jeg spiser meget varieret og er bevidst om at gøre det...mest for sundheden, men også fordi man kører træt i et stramt og enformigt forløb eller det gjorde jeg.
Har jo spist sundt en del år som du ved(minus graviditet), nu er det bare helt uden noget usundt, lige to kg endnu.;)
Så intet ændret her..
KNUS..

Anmeld

21. maj 2008

lonemus

RISKAGER UDEN SALT.....jeg er blevet helt afhængig af dem :)):))

Anmeld

21. maj 2008

SaNiNa

gulderødder som ejg kan gå og hapse lidt af i løbet af formiddagen...

til middag får jeg en grøv bolle med masser af salat kylling pålæg og en masse grønsager. andre gange en lækker salat.

når jeg kommer hjem spiser jeg 2-3 stk frugt

aftensmad står for det meste på kylling...

så drikker jeg jo en masse vand det mætter osse lidt...

(H) "vi er ved at købe hus"

Anmeld

21. maj 2008

Mathilde

Jeg spiser meget varieret og har den holdning, at man kan spise det meste, men med måde... Hvis jeg kører en stram plan bliver jeg bare træt af det hele.
Jeg er generelt glad for frugt, men ellers spiser jeg bare fornuftigt. Så længe det virker og vægten går ned, så er det den rigtige måde for mig:)

(H)Mathilde

Anmeld

22. maj 2008

Lsh

Hm, her står den på kiwi og røde stenfri vindruer fra Føtex og det skal være Føtex, for de er, efter min mening, de bedste :P

Ellers kører cherrytomaterne lystigt ind og gulerødder er også godt. Synes det er svært at forny sig, da jeg faktisk er ret kræsen :$

Hvor meget må man spise, når man fx. får kødsovs eller en sammenkogt ret? Det er jo ikke kun kød..... Jeg følger en kostplan fra slankedoktor.dk som jeg fik lavet inden min sidste graviditet og den siger 125 gram tilberedt kød og 75 gram tilbehør.

PiaR (og alle I andre) har du/I nogle gode "opskrifter" variationer af kylling. Jeg er også selv vild med kylling; men fantasien rækker i særlig langt :S

(H) Luise, der vil putte lillen i bad, inden spisetid :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.