er stoppet med at amme mangler råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

christina2412

fra igår stoppede jeg med, at amme min søn på 3 mdr, jeg fik 2 piller jeg skulle tage.

igår aftes måtte jeg ringe til lægevagten da mine bryster var ved, at springe, hun sage jeg skulle tag toppen med min malke maskine, det måtte jeg gøre i nat også og her idag.

det jeg vil høre er der nogen der er stoppet med, at amme fra den ene dag til den anden og har fået de piller, og hvad gjorde i, for syntes mine bryster er meget ømme, og der kommer mælke knuder hele tiden syntes jeg, jeg føler mig også slap i hele kroppen, sådan influenza agtig.

christina. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Orkide86

Hej..
Hvordan kan det være du er stoppet?

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

christina2412 skriver:

fra igår stoppede jeg med, at amme min søn på 3 mdr, jeg fik 2 piller jeg skulle tage.

igår aftes måtte jeg ringe til lægevagten da mine bryster var ved, at springe, hun sage jeg skulle tag toppen med min malke maskine, det måtte jeg gøre i nat også og her idag.

det jeg vil høre er der nogen der er stoppet med, at amme fra den ene dag til den anden og har fået de piller, og hvad gjorde i, for syntes mine bryster er meget ømme, og der kommer mælke knuder hele tiden syntes jeg, jeg føler mig også slap i hele kroppen, sådan influenza agtig.

christina. 

hmm jeg stoppede uden pillerne....

ring da til din læge, det er jo meningen de piller skal standste mælke produktionen...

Anmeld

3. marts 2010

BinaMor

gå i VARMT brusebad og hold varmen på dine bryster. også gerne varmebeslag fra ovnen til at lægge ovenpå.

men det er svært når man stopper så pludseligt. det er kroppen ikke inrettet til så det gør avs.

Anmeld

3. marts 2010

Lady Marion <3

Øv da   Tænker også hvorfor du er stoppet når du har så rigelig mælk . Men det var jo ikke det sprøgsmålet faldt på .  Du skal sørge for hele tiden at lige at tage toppen hvis de er på briste punktet    Malk kun ud til det ikke spænder mere , Du biver ved med at producere mælk hvis du tømmer brystet helt hver gang så tag kun lige toppen ..  Håber ikke du har fået bryst bet . Får du feber da kontakt straks din læge .

Anmeld

3. marts 2010

Laulund87

fordi min datter manglede et stykke af spiserøret ved fødslen og ikke selv kunne spise fik jeg stoppet mælken. Jeg havde enormt meget mælk så jeg tog piller i 3 dage fordi det bare ikke ville stoppe, enormt smertefuldt

Inden jeg tog pillerne malkede jeg helt i bund og igen dagen efter HELT i bund. Så stoppede mælken endelig!

Anmeld

3. marts 2010

Mum33

Ring til lægen. Da jeg stoppede med pillerne virkede de ret hurtigt. Har du huske sports-BHen ?? Vist nok vigtigt eer de er pakket stramt ind.

God bedring

Anmeld

3. marts 2010

christina2412

jeg er stoppet fordi det ikke fungerede for min søn og mig mere, han ville have noget på flaske efter næsten hver amning, og de sudste 14 dage er han vågnet med 1 1/2 mellem rum hver nat. og han sov ikke mere end 1 time i barnevognen om dagen.

i nat har han sovet rigtig rigtig godt og han var i rigtig godt humør igår og er det idag også, fordi han bliver ordenlig mæt nu ved hvert måltid derfor er jeg stoppet med at amme.

hvor lang tid skal man blive ved med at malke ud, min læge sage igår at når jeg tog de piller produkserede jeg ikke mere mælk men det gør man så åbentbart.

syntes godt nok ikke han har rådgivet mig ret godt, for det gør da bare herre nas i de bryster.

de er meget varme og nu er der igen knuder. øv syntes bare det er træls lige nu.

Anmeld

3. marts 2010

Laulund87

jeg fik af vide at når man har rigtig meget mælk må man godt malke helt i bund selvom man tager piller..det sagde de til mig på den afdeling hvor de har mest forstand på det(kan ikke lige huske navnet), så det ville jeg gøre hvis jeg var dig. Hvis ikke jeg havde gjort det tør jeg ikke tænke på hvad der var sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.