Hej Tut!
Jo du kan tro du må få en update
Jeg er lidt fraværende i disse tider fordi jeg leger Maren Malkeko, Frida har nemlig ikke tager på som hun burde. Hun melder ikke sig selv når hun er sulten og så sover hun igennem om natten, det har gjort at hun kun har spist 4 gange i døgnet da det var værst. Sp'en var her i mandags og veje hende, der vejede hun kun 3500 g, hvilket hun også gjorde ved fødslen!! Så min "fritid" er meget begrænset fordi hun jo nærmest er nødt til at hænge i patten hele dagen, hvis hun skal nå at have nok i løbet af dagen.
Men ellers så trives hun i vores lille familie. Oliver elsker hende og er vild med hende, men han ville nu også gerne have mor og far lidt for sig selv, men det er jo også helt forståeligt nok 
Frida bliver 4 uger imorgen, jeg synes bare tiden flyver. Men det er skønt at se hende blive mere sig selv!
KNUS Nadi
PS. Billederne kommer lidt senere. De skal lige lægges ind på computeren og så har vi desværre været alt for dårlige til at tage billeder af hende, så jeg skal lege lidt paparazzi det næste stykke tid
Anmeld