Længere pause mellem aktiviteten i maven...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Hyner

Er det normalt når man nu er i 29. uge? Er der ved at dannes et mønster hvordan der skal soves når lillemand kommer ud???

Da vi var ved JM i mandags sagde hun at han lå med ryggen ud mod maven og hovedet nedaf. Så er muligheden for at han sover længere mellem boksetræningen størrer??

Jeg mærker voldsom liv hver dag, synes bare han sover på andre tidspunkter end han plejer.

Er det ikke normalt nok??

Henriette -28+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Lise

Tjaaa... jeg ved ikke hvad der er normalt. Men mansen inde i min mave har generelt været en doven hund hele graviditeten. Simon boksede løs derinde konstant, men med ham her går der nogle gange mange timer imellem... Og så når jeg har brokket mig over hvor doven han var, så har han haft nogle dage hvor han slog sig helt løs, for at falde tilbage i det dovne mønster...

Jeg ved ikke hvornår sove-mønsteret dannes. Jeg har faktisk ikke noget klogt at skrive...

Anmeld

3. marts 2010

Hyner

Lise skriver:

Tjaaa... jeg ved ikke hvad der er normalt. Men mansen inde i min mave har generelt været en doven hund hele graviditeten. Simon boksede løs derinde konstant, men med ham her går der nogle gange mange timer imellem... Og så når jeg har brokket mig over hvor doven han var, så har han haft nogle dage hvor han slog sig helt løs, for at falde tilbage i det dovne mønster...

Jeg ved ikke hvornår sove-mønsteret dannes. Jeg har faktisk ikke noget klogt at skrive...

fed respons, kan ikke helt lade være med at smile. du prøvede da.... tak for det.... Smil.

Anmeld

3. marts 2010

Lise

Hyner skriver:

fed respons, kan ikke helt lade være med at smile. du prøvede da.... tak for det.... Smil.

Anmeld

3. marts 2010

Siber

Det siger de kloge, men jeg ved ikke om der er hold i det!

ALma var meget livlig i mavsen, men sov hele tiden da hun var bebs

Johanna kan man slet ikke regne med, for hun tja hylede hele tiden og sov ikke i det hele taget

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.