Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har et øretermometer som vi har været rigtig glad for og det har været flittigt brugt når børnene har været syge.
Nu er Lina jo syg med feber i disse dage og selvfølgelig skulle det lige gå i stykker her til morgen.
Nå, men der er jo 2 års garanti, så jeg tænkte; jeg kører da bare i til Elgiganten i Fields og får det byttet. Det var der sådan set heller ingen problemer med, men de havde bare ikke noget. Det havde de så i Taastrup og jeg blev sendt derud. Inden, at jeg tager afsted sikre jeg mig, at der ingen problemer vil være med, at få udleveret et nyt.
Så ankommer jeg til Taastrup og de kan ikke finde mig i systemet. De vil have, at jeg skal kører tilbage til Fields for så, at kører til Taastrup igen, så de kan udlevere øretermometeret til mig. Puha, der ser jeg rødt. Jeg er kørt helt derud og har Lina med som er pylret af sin feber. Det ender med, at jeg beder om en chef og han kommer så. Jeg får til sidst lov til, at købe det til 299 kr som det kostede dengang (det koster nu 449 kr) og så skal jeg lige en tur til Fields og have mine penge retur. Jeg har dog lige lavet et stop hjemme i Hvidovre, da Lina bare var træt og skulle hjem og sove. Så nu venter jeg på, at hun vågner, så jeg kan kører i Fields. Jeg kan ikke få dem udleveret på torsdag, hvor jeg alligvel skulle til Fields.
Nå, men det var lige dagens galle. Normalt skal der bare til, at jeg hidser mig op - men da han sagde, at jeg skulle kører tilbage til Fields for, at kører til Taastrup igen - tja .....
Knus fra
Katja - som dog er glad for, at have fået et nyt øretermometer

Anmeld