(marts) Øretermometer - Elgiganten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har et øretermometer som vi har været rigtig glad for og det har været flittigt brugt når børnene har været syge.

Nu er Lina jo syg med feber i disse dage og selvfølgelig skulle det lige gå i stykker her til morgen.

Nå, men der er jo 2 års garanti, så jeg tænkte; jeg kører da bare i til Elgiganten i Fields og får det byttet. Det var der sådan set heller ingen problemer med, men de havde bare ikke noget. Det havde de så i Taastrup og jeg blev sendt derud. Inden, at jeg tager afsted sikre jeg mig, at der ingen problemer vil være med, at få udleveret et nyt.

Så ankommer jeg til Taastrup og de kan ikke finde mig i systemet. De vil have, at jeg skal kører tilbage til Fields for så, at kører til Taastrup igen, så de kan udlevere øretermometeret til mig. Puha, der ser jeg rødt. Jeg er kørt helt derud og har Lina med som er pylret af sin feber. Det ender med, at jeg beder om en chef og han kommer så. Jeg får til sidst lov til, at købe det til 299 kr som det kostede dengang (det koster nu 449 kr) og så skal jeg lige en tur til Fields og have mine penge retur. Jeg har dog lige lavet et stop hjemme i Hvidovre, da Lina bare var træt og skulle hjem og sove. Så nu venter jeg på, at hun vågner, så jeg kan kører i Fields. Jeg kan ikke få dem udleveret på torsdag, hvor jeg alligvel skulle til Fields.

Nå, men det var lige dagens galle. Normalt skal der bare til, at jeg hidser mig op - men da han sagde, at jeg skulle kører tilbage til Fields for, at kører til Taastrup igen - tja .....

Knus fra

Katja - som dog er glad for, at have fået et nyt øretermometer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Misjelle

Ej det var da også lige godt groft... var det slet ikke muligt for dem at tage telefonen og ringe til Fields . Det er ikke ligefrem det der øger lysten til at handle hos dem igen

Sikke noget Lina er blevet syg ... nu kan vi da snart lave en klub med alle de syge guldklumper.

Anmeld

2. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, jeg synes godt nok også, at det var groft. De kunne intet gøre, men fordi, at jeg brokkede mig så meget endte det med, at de gik med til, at sælge mig et nyt til den billige pris.

Jeg har været en tur i Fields og har fået mine penge tilbage - uden problemer

Ja, vi må vist snart danne en klub med alle de syge børn. Lina har lige brækket sig i sin seng, så det hele måtte skiftes. Hun havde enda været i bad her til aften, men det kommer hun da igen i morgen tidlig. Nu ligger hun og hoster - den stakkel

Anmeld

2. marts 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Ja, jeg synes godt nok også, at det var groft. De kunne intet gøre, men fordi, at jeg brokkede mig så meget endte det med, at de gik med til, at sælge mig et nyt til den billige pris.

Jeg har været en tur i Fields og har fået mine penge tilbage - uden problemer

Ja, vi må vist snart danne en klub med alle de syge børn. Lina har lige brækket sig i sin seng, så det hele måtte skiftes. Hun havde enda været i bad her til aften, men det kommer hun da igen i morgen tidlig. Nu ligger hun og hoster - den stakkel

godt at du fik pengene tilbage, men stadig al den faren frem og tilbage hmpf hmpf!

Årh lille pus, håber det snart er ovre. Linus er næsten rask tror jeg. Han har i alt fald ikke feber mere, men jeg synes bare slet ikke han er den samme dreng som han har været

Anmeld

2. marts 2010

Muffinmus

Sike da en tur...der var jeg skisme nok også kommet op i det røde felt...!!!

Maria- der i øvrigt ved at stort set ALLE øretermometre måler op til 0,5 grader forkert hver gang og derfor, til sine ungers store ærgelse bruger måsen

)

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Ej hold da op mega dårlig service hvad tænke de dog på GRRR. Jeg forstå sgu godt du blev sur, jeg var blevet rasende. 

Godt det lykkes dig at få et nyt?

Knus Di.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.