Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha... Oki
den passer på mange, jeg ved endnu ikke hva køn mit barn er. selvom jeg brænder for at vide det..
men den der kalender siger dreng, såååå nu må vi se.selvom jeg håber på pige
ej den er jo ''god nok'' på jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ayus skriver: Hej Allesammen... Jeg har igår opdaget sådan en kinesisk kalender... Det sjove er, i sidste uge fik jeg en følelse er af jeg ville få en dreng. Igår på arbejde viser nogle kollegaer mig den der kalender, og den siger sataneme også en dreng Passer den???? Nogen som har fået den til at passe, eller hvor den har sagt pige og det blev en dreng eller omvendt???? Jeg ville helst ha pige, men så længe det er sundt og rask er det jo det vigtigste... - det er den første jeg er gravid til Venter på erfaringer - råd fra jer... Tak
Hej Allesammen...
Jeg har igår opdaget sådan en kinesisk kalender...
Det sjove er, i sidste uge fik jeg en følelse er af jeg ville få en dreng.
Igår på arbejde viser nogle kollegaer mig den der kalender, og den siger sataneme også en dreng
Passer den???? Nogen som har fået den til at passe, eller hvor den har sagt pige og det blev en dreng eller omvendt????
Jeg ville helst ha pige, men så længe det er sundt og rask er det jo det vigtigste... - det er den første jeg er gravid til
Venter på erfaringer - råd fra jer...
Tak
den sagde vi ventede en dreng:0) men vi fik en pige:0) jeg tror det er helt tilfældigt
Den sagde dreng hos mig, og det passede..
Vi er ca. 10 piger (veninder/bekendte) som har tjekket den. Og den viser 9 ud af 10 rigtige. Det er lidt sjovt
Her passer den ikke, den viser at jeg skal have en dreng, men venter mig en lille pige
iiih det er spændende...
jeg er spændt på at få af vide, hvad det er.jeg føler også at det er en dreng - det sagde den kalender også.. )
Skal til scanning d. 27 maj...
Ifølge kinesisk kalender skal jeg have en dreng, men kønsskanningen viste en pige... Vi kunne ikke finde den der tap nogen steder...
NoName 25+3
min viser jeg fik en pige og jeg fik en vidunderlig dreng
den paser ikke på mig. så ved ik helt om jeg skal tror på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128