Allerede et monster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

ønskebørn74

Jeg er lige startet på hormonerne igår aftes.. Jeg har næsten ikke sovet.. Og det er allerede lykkedes mig at snerre af 2 personer her til morgen.. Velkommen monster i hormonland....

Min mand er sgu sej!!!! Ikke at det er gået ud over ham... endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Jeg er lige startet på hormonerne igår aftes.. Jeg har næsten ikke sovet.. Og det er allerede lykkedes mig at snerre af 2 personer her til morgen.. Velkommen monster i hormonland....

Ja, de er nødt til at være ret så overbærende - men det har de også bare at være...

Jeg minder tit mig selv om at det ikke er reelle følelser men hormoner...det hjælper som regel...

Men synes også jeg er mere påvirket denne gang...

KNUS

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Ja, de er nødt til at være ret så overbærende - men det har de også bare at være...

Jeg minder tit mig selv om at det ikke er reelle følelser men hormoner...det hjælper som regel...

Men synes også jeg er mere påvirket denne gang...

KNUS

Tak for svaret.. Jeg synes det er pisse sværet at være sådan en bitsh... Min mand er så sød og rar...

Men Gud hvor jeg glæder mig til resultatet!!!!

Hvordan går det med jer??

Knus Lene

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Tak for svaret.. Jeg synes det er pisse sværet at være sådan en bitsh... Min mand er så sød og rar...

Men Gud hvor jeg glæder mig til resultatet!!!!

Hvordan går det med jer??

Knus Lene

Jeg har første scanning på torsdag, så det glæder jeg mig til..

Jeg synes jeg er ret påvirket denne gang af pergotime, synes jeg er lidt depri og sådan...og det er slet ikke sjovt, men minder mig selv om at det skyldes pillerne...

Ja, men sådan er det, og jeg synes jeg bliver bedre til at tackle det efterhånden...

Og ja resultatet gør at det er det hele værd...

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Jeg har første scanning på torsdag, så det glæder jeg mig til..

Jeg synes jeg er ret påvirket denne gang af pergotime, synes jeg er lidt depri og sådan...og det er slet ikke sjovt, men minder mig selv om at det skyldes pillerne...

Ja, men sådan er det, og jeg synes jeg bliver bedre til at tackle det efterhånden...

Og ja resultatet gør at det er det hele værd...

Ej hvor spændende!!! Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået og hvor mange æg du har..

Jeg får jo kun 1-2 æg med Pergotime i 5 dage og purogon (Gonal-F) i 4-5dage... Så min krop er sløv til det.. Men de kommer, det er jo det vigtigste..

Knus Lene

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Ihh hvor blir det spændende...jeg  for, at I snart får besøg af

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Ihh hvor blir det spændende...jeg  for, at I snart får besøg af

1000 tak søde...

Knus Lene

Anmeld

3. marts 2010

lotte32

Ihhh det er så spændende  jeg har endnu ikke mærket noget til de første hormoner (heldigvis)

for at der forløbet går som det skal og at der snart er jackpot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.