Så blev min store pige 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Muslingen

Vi har holdt fødselsdag de sidste 3 dage. Lørdag med den ene del af familien, søndag med den anden del af familien samt vennerne og mandag - på selv dagen - havde vi børnehaven hjemme.

Det har været 3 super hyggelige dage og alle ungerne hyggede sig bare super godt igår med stopdans og ballondans til den nye hulter til bulter cd samt masser af dejlig mad og kagekone. Der var faktisk en af drengene der mente, at det var det bedste mad han havde fået nogensinde

Amalie har fået mange gode gaver. Men hun mente at hun burde have en gave mere fra os, fordi den hun fik ikke var pakket ind - det var en cykel... Meeeen jeg tror vist hun har fået rigeligt

Kh Fie og Amalie 6 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh det er bare så skønt at de er rigtig store børn nu. Det er virkelig bare en stor tid

Min veninde var lige ved at blive helt rørt i morges, fordi hendes søn skal med Idun hjem og sove idag for første gang Ihh hvor blir de store, de flyver for sig selv.

Idun ville selv gå ind i børnehaven og kyssede mig farvel i gangen. - De er bare store børn på 6 år nu

Stort og stort tillykke med hende Skønt at holde fødselsdag.

Anmeld

2. marts 2010

JulieE

TILLYKKE med hende Fie!! Det lyder som en rigtig hyggelig børnefødselsdag

KNus fra

Julie

Anmeld

2. marts 2010

lene

Stort tillykke med hende

knus lene

Anmeld

2. marts 2010

AnnaMetteogJulie

Stort tillykke med hende:-) Og kan kun istemme mig, at de da bare er store nu. De kan jo pludselig en masse ting, og har ikke længere så meget brug for os! Men altså, hver alder har jo sin charme:-)

Anmeld

2. marts 2010

Fines mor

stort tillykke ;-)) Knuuussss

Anmeld

2. marts 2010

Susan1978

også stort tillykke herfra..

Anmeld

2. marts 2010

Tina2

Stort tillykke med hende, Fie:-)

Anmeld

2. marts 2010

tumle81

Også stort tillykke herfra, det lyder som nogen travle men virkelig hyggelige dage fyldt med fødselsdag :-)

Knus Kathrina

Anmeld

3. marts 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Stort tillykke med din store pige. Det er dejligt at de bliver så store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.