lige om lidt skal vi igang :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

lotte32

Så kom min mens idag, og vi har fået grønt lys til at starte op med hormonerne imorgen, og så... om små 14 dage, skal jeg forhåbentlig insemineres  glæder mig rigtigt meget, men er også ret spændt på hvordan jeg vil reagere på hormonerne... håber ikke at jeg bliver alt for ´bitchy´

havde bare lige brug for at fortælle det et eller andet sted, og da vores venner/familier ikke skal vide noget endnu...ja så blev det altså her

godnat alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ååårh det er da superspændende!!!

Altså dem jeg har kendt som er (var) på hormoner er a) ikke særligt bitchy - kun når det er fortjent og b) blev gravide meget hurtigt - så jeg krydser fingre for at det også gælder dig!

Husk at holde os opdateret - også om bitchy-anfald

herfra!!!

Rosa

Anmeld

2. marts 2010

Munder

Hvor spændende, rigtig meget held og lykke.

Jeg håber da ikke hormonerne slår dig helt ud

Dorte

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

Ej hvor spændende.. Vi følges ad..

Knus Lene

Anmeld

3. marts 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor spændende.. Vi følges ad..

Knus Lene

Ja jeg ku se at du startede hormoner dagen før mig hvilken behandling er du igang med og hvor??

for hurtig gevinst

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Ja jeg ku se at du startede hormoner dagen før mig hvilken behandling er du igang med og hvor??

for hurtig gevinst

Vi skal også insemineres... Vi går inde i Odense.. Jeg skal begynde på porugon (Gonal-F) om nogle dage, er igang med Pergotime nu...

Hvad med jer??

Knus Lene

Anmeld

3. marts 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Vi skal også insemineres... Vi går inde i Odense.. Jeg skal begynde på porugon (Gonal-F) om nogle dage, er igang med Pergotime nu...

Hvad med jer??

Knus Lene

lyder som vores forløb  jeg skal tage pergotime tabl. på 2. 3. og 4. dag og Gonal-F på 8. 9. dag også scanning på 12. dag

og vi går så i skive.. det er vores første forsøg.. hvad med jer??

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

lyder som vores forløb  jeg skal tage pergotime tabl. på 2. 3. og 4. dag og Gonal-F på 8. 9. dag også scanning på 12. dag

og vi går så i skive.. det er vores første forsøg.. hvad med jer??

Det er første forsøg i denne omgang.. Vi har været i behandling før... Vi blev fejlbehandlet og har fået nye forsøg..

Anmeld

3. marts 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Det er første forsøg i denne omgang.. Vi har været i behandling før... Vi blev fejlbehandlet og har fået nye forsøg..

Øv da med fejlbehandlingen men fingre for at det så lykkes for jer i denne omgang  og for os og alle andre der også prøver

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Øv da med fejlbehandlingen men fingre for at det så lykkes for jer i denne omgang  og for os og alle andre der også prøver

Ja held og lykke til os alle og tak for opmuntringen!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.