(februar) Billeder fra Viktors fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Moar'en

Nogen af dem har i nok set, men nu får i lige lidt billeder fra Viktors fødselsdag. Både fra dagen og fra i Lørdags.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det ser ud til, at I bare har haft nogen super hyggelige dage

Vi fik den samme stol til Luka da han blev 1 år og den har bare været et hit. Nu er han lidt for stor til den, men til gengæld synes Lina nu bare, at den er fantastisk

Anmeld

2. marts 2010

Muffinmus

flot kager og i ser sørme fine ud alle sammen

Kan godt se i har gjort langt mere ud af en fødselsdag end jeg har gjort med pynt osv. Gider bare ikke rigtigt før de fatter hvad der sker. Men havde samme plys tema sidste år til min søn

Var han glad for sine gaver så??

Anmeld

2. marts 2010

Moar'en

MariaE skriver:

flot kager og i ser sørme fine ud alle sammen

Kan godt se i har gjort langt mere ud af en fødselsdag end jeg har gjort med pynt osv. Gider bare ikke rigtigt før de fatter hvad der sker. Men havde samme plys tema sidste år til min søn

Var han glad for sine gaver så??

He he jeg tror det er fordi det er den første? Jeg tor ikke det bliver det samme ved nummer 2 med alt pynten. Ja han er rigtig glad for de ting han har fået, så det er rigtig lækkert.

Anmeld

2. marts 2010

Misjelle

Moar'en skriver:

Nogen af dem har i nok set, men nu får i lige lidt billeder fra Viktors fødselsdag. Både fra dagen og fra i Lørdags.

Hvor ser det altså bare hyggeligt ud ... Ser ud til at have været en rigtig dejlig dag

Vi har ikke fået holdt fødselsdag for Linus endnu, men glæder mig da bestemt også til at fejre ham når det engang er muligt

Michelle der synes i er så seje kage bager

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Han er jo bare endnu engang super lækker :) Stort tillykke med ham i var os mange var :) 

Han ser bare så glad og stolt ud på alle billederne. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.