(februar) pics fra fødselsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Muffinmus

så kom der lidt pics...eller mange fra dagen:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Moar'en

Det ser bestemt ud som om hun har hygget sig. Dejlige billeder af en lækker pige

Anmeld

2. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der ser bare ud til, at I rigtig hygger jer - skønne billeder

Det er en rigtig sød kjole Tor har på - hvor er den fra?

Anmeld

2. marts 2010

Muffinmus

MoarHvidovre skriver:

Der ser bare ud til, at I rigtig hygger jer - skønne billeder

Det er en rigtig sød kjole Tor har på - hvor er den fra?

Det er faktisk en tunika, den er bare en anelse stor. Den er fra Cupcake af..synes det har det sødeste tøj når man lige er i det humør, ellers er jeg slet ikke til tøsefint tøj og kjoler. Men lige den her var altså før lækker i blødt fløjl

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Hvor er det bare gode billeder og hvor er hun bare dejlig altså  Er helt vild med det billed hvor hun krammer med sækkepuden åhh :) Lucas er os vild med vores. 

Og hvor er det dog et dejligt stort køkken i har. Og hold da op hvor er du køn. Når ja det var mange ting men det sjældent man ser sådan nogen billeder normalt er det jo bare af vores børn :)

Stort tillykke med hende. 

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

Ja, det var vist flere ting:-)

Jamen Tor er en rigtig krammepige. Hun krammer sin skumstol, sine bamser,  mig, sækkepuden osv osv:-)

Og så er hun i øvrigt blevet i skide godt humør efter vi har haft 14 dages med piv og hvor hun har være sur, tvær og et hængetræ uden lige. Det er gået over og hun er bare super glad igen. Må have været et tigerspring eller sådan noget.

Og ja, uhh, vi elsker vores køkken. Bordet er så flot rødligt træ, desværre har kattene lavet ridse mærker flere steder når vi jager dem ned fra bordet af. De fatter abre ikke de ikke må være der:-)

Køn..mja, synes godt nok man kan mærke alderen sætter sine spor voer det hele, røv, mave, mormor arme, og RYNKER.....Bliver 30 næste gang og kan mærke jeg gruer MEGET for den mærke dag. Underligt, for det er jo abre endnu en dato. Men for mig er det skide skræmmende at gå over til de "gamle" i stedet for de unge.

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

MariaE skriver:

Ja, det var vist flere ting:-)

Jamen Tor er en rigtig krammepige. Hun krammer sin skumstol, sine bamser,  mig, sækkepuden osv osv:-)

Og så er hun i øvrigt blevet i skide godt humør efter vi har haft 14 dages med piv og hvor hun har være sur, tvær og et hængetræ uden lige. Det er gået over og hun er bare super glad igen. Må have været et tigerspring eller sådan noget.

Og ja, uhh, vi elsker vores køkken. Bordet er så flot rødligt træ, desværre har kattene lavet ridse mærker flere steder når vi jager dem ned fra bordet af. De fatter abre ikke de ikke må være der:-)

Køn..mja, synes godt nok man kan mærke alderen sætter sine spor voer det hele, røv, mave, mormor arme, og RYNKER.....Bliver 30 næste gang og kan mærke jeg gruer MEGET for den mærke dag. Underligt, for det er jo abre endnu en dato. Men for mig er det skide skræmmende at gå over til de "gamle" i stedet for de unge.

Åhh træls det godt hun er glad igen. 

Lucas gider ikke kramme jo sække puden og sit hovedpude betræk som han tager af sin pude hele tid for at putte med og det skal være det de andre er ikke gode nok. Nogen sjove ideer de har det små :)

Ahh vores katte er os på bordet og jeg kan bare ikke have det. det vi har nu kan de heldigvis ikke lave ridser i men det gjorde de i vores gamle og det er bare så træls. 

Ha ha hvor er du skæg for ja det er jo bare et tal men man har jo hørt det før at man ikke bryder sig om at skulle blive 30. Men håber nu det ikke bliver så slemt for dig alligevel ;)

Anmeld

5. marts 2010

MoarViborg

Årrhh hvor er hun sød Maria! Og ser ud til at have været den skønneste dag! Må også lige komplimentere den fine kjole! Skal jeg vist liiige have søgt efter

Ihh glæder mig til Mayas 1 års dag!

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

Jeg har købt min fra ny, men mon ikke de er ved at dukke op brugt et eller andet sted..eller andre der ikke fik brugt den og sælger vidre på dba eller ts??

Og igen, de fås som  både tunika og kjole, men synes kjolen er meget lang til min tøs

Anmeld

6. marts 2010

Misjelle

så kom der lidt pics...eller mange fra dagen:-)

Ej total hygge, hun har bare de skønneste ansigtsudtryk hende Tor

Jeg vil også holde fødselsdag for Linus, men har bare været så syg og marts måned er weekenderne proppet Det må blive engang i April

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.