Vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Anne85

Så har ødemerne for alvor overtaget min krop her et par dage før jeg går ind i uge 24... Alt alt ALT for tidligt!!!!

Min vielsesring strammer og jeg har så meget væske i mine ben at huden bliver stående når jeg presser ned i væsken (altså... I ved hvad jeg mener) Argh!!!!

Er det kun mig der er så uheldig??

Hilsen Anne der er i gang med hendes vene-pumpe-øvelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Corn

Øv for den..

Jeg er ikke ramt. Og blev det heller ikke de to andre gange...

Anmeld

2. marts 2010

Risen

arh hvor er det bare synd for dig ! Synes du bliver ramt af det hele i denne graviditet.. ..  Du må næsten slappe endnu mere af end du gør nu ! .. Jeg har ikke lidt af det, men troede faktsik også først det kom senere i graviditeten.. 

Anmeld

2. marts 2010

Anne85

Ja det er dælme en hård graviditet denne gang synes jeg... Ihhh... Bækkenløsning, vand i kroppen, voldsomme plukveer, et energi niveau der er helt i bund, svimmelhed... You name it, jeg har squ det hele!! Åhhh... Meen når lille pigen så sparker derinde glemmer jeg alt det andet og NYDER hende bare

Anmeld

2. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja det er dælme en hård graviditet denne gang synes jeg... Ihhh... Bækkenløsning, vand i kroppen, voldsomme plukveer, et energi niveau der er helt i bund, svimmelhed... You name it, jeg har squ det hele!! Åhhh... Meen når lille pigen så sparker derinde glemmer jeg alt det andet og NYDER hende bare

Sidder bare og smiler stille over den sidste sætning... Hvor dejligt, glæder mig også til at mærke liv på den måde.

Ellers så har jeg ladet mig fortælle at vand i kroppen kan forhindres ved at drikke masser af vand. Det lyder tosset, og ved da heller ikke om det passer.

Anmeld

15. maj 2010

puttecolle

anne85 kan føle dig 110%

jeg har også vand i kroppen denne gang og jeg er i 20+6 og syns bestemt ikke det har været sjovt at være gravid denne gang det der holder mig oppe er min dejlige mand og at jeg mærker liv hver dag

Anmeld

20. maj 2010

NoName

Anne85 skriver:

Så har ødemerne for alvor overtaget min krop her et par dage før jeg går ind i uge 24... Alt alt ALT for tidligt!!!!

Min vielsesring strammer og jeg har så meget væske i mine ben at huden bliver stående når jeg presser ned i væsken (altså... I ved hvad jeg mener) Argh!!!!

Er det kun mig der er så uheldig??

Hilsen Anne der er i gang med hendes vene-pumpe-øvelser

SÅ nu ramte det vist også mig....

men mest i det ene ben (min højre ankel er næsten "væk")????? Hvad sker der lige for det????

Fårk hvor ser det dumt ud med et tykt ben og et der jo, er tykt, men ikke helt så tykt...

Er det varmen der går i mine ben? Eller er det "bare" et tegn på at jeg rør mig for lidt???

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Jeg har også en del vand i kroppen, har faktisk næsten ikke båret smykker hele gravditeten, først på grund af kvalme og dernæst på grund af vand  Så nej du er ikke den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.