(marts) Feber igen ;0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så har Lina feber igen. Da jeg hentede hende i vs havde hun 39,3 og hun var meget træt på trods af, at hun havde sovet 2 gange. Så hun kom hjem og sov en lille time og var nu frisk nok. Jeg tog lige hendes temperatur inden, at jeg puttede hende; 38,4. Jeg har lige været inde hos hende og hun er meget varm. Næste gang, at hun vågner må jeg lige tage hendes temperatur.

Det er bare typisk, at der er en af børnene som bliver syge nu, da min mand tager til Bruxelles imorgen tidlig og først kommer hjem torsdag aften. Samtidig er jeg stadigvæk ikke helt på toppen efter operationen sidste mandag.

Knus

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

MoarHvidovre

39,4 og snotten stod ud af hende

Anmeld

1. marts 2010

MoarHvidovre

39,4 og snotten stod ud af hende

Anmeld

1. marts 2010

Muffinmus

årh træls..det er bare SÅ typisk mand...kender det godt. Og ALTID når man står med det hele selv. Håber hun snart er vel igen.

Anmeld

1. marts 2010

Moar'en

Altså, stakkels lille pus. Nu må det da snart være nok, i har det jo skidt på skift snart. Rigtig god bedring med hende og med dig selv

Anmeld

2. marts 2010

MoarHvidovre

Tak. Lina var rigtig ked af det i nat, så det er ikke meget, at vi har fået sovet.

Jeg ved ikke, hvad hun har af feber her til morgen, da vores termometer er stået af - typisk! Men hun er stadigvæk lidt varm, pjevset og snottet

Og ja, det er bare TYPISK, at med syge børn når man er helt alene hjemme. Det plejer altid lige, at passe med, at min mand skal være væk nogen dage, hm hm hm!

Luka bliver hentet af sin farmor i dag og skal være der til imorgen, så det er kun prinsessen og mig som er hjemme

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Åhh stakkels lille pige.

Er hun blevet frisk igen?

Anmeld

5. marts 2010

MoarHvidovre

Di. skriver:

Åhh stakkels lille pige.

Er hun blevet frisk igen?

Ja, Lina er endelig blevet frisk igen og har været i vs sammen med Luka. Men det passer også med, at Frank kom hjem i går aftes efter, at have været væk siden tirsdag morgen.

Jeg fik lige afvide dernede idag, at de har skoldkopper, så måske får vi det i løbet af 10-14 dage. Luka har heldigvis haft det, da han var 13 mdr. Man siger jo, at det er bedre, at de får det når de er små, så jeg håber lidt hun får det, men alligevel ikke, hm hm.

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Ja, Lina er endelig blevet frisk igen og har været i vs sammen med Luka. Men det passer også med, at Frank kom hjem i går aftes efter, at have været væk siden tirsdag morgen.

Jeg fik lige afvide dernede idag, at de har skoldkopper, så måske får vi det i løbet af 10-14 dage. Luka har heldigvis haft det, da han var 13 mdr. Man siger jo, at det er bedre, at de får det når de er små, så jeg håber lidt hun får det, men alligevel ikke, hm hm.

Ha ha ja Lucas DP søn har os lige haft det så der var hun jo selvfølgelig syg med barn, der tænkte jeg os om jeg ikke bare skulle sende Lucas afsted til hende og få det overstået ;) 

Godt hun er frisk igen.

Anmeld

6. marts 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Dejligt hun er frisk igen, vi har også lige ligget syg i over en måned med Linus. Han er endelig på dupperne igen, men nøj hvor er det bare hårdt... især når manden ikke har mulighed for at hjælpe til. Ja og så har du jo 2 du skal tage dig af

Håber ikke i bliver ramt af mere... altså bortset fra skoldkopper tror jeg .. er der ikke noget med at når de får skoldkopper som små kan de godt risikere at få dem igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.