I fredags...hele ugen har jeg som den eneste været afsted hele ugen, mens alle andre rendte herhjemme, og fes den af...
Irrationen begyndte vel ca. midt på ugen, hvor man kommer hjem, letter misundelig over at andre bare har ferie...og så kommer man hjem til hvad??? Rod, kaos, snavs, og vasketøj, og en unge der ikke har været uden for døren hele dagen...
Ja afslapning er okay, men det er ikke okay at dem med ferie så forventer at den der går på job skal ordne mad, rengøring og alt det andet huslige...
Jeg blev satme så edder spændt, og vred, over at der hersker sådan en ligegyldighed, og da især når man regner med at man skal hjem og holde weekend, eftersom man har 3 store drenge herhjemme, 2 næsten voksneog en teenager...og så lige en ballade på 2 år.
Så jeg kan love jer for at der blev delt verbale skideballer ud, og så var meldingen at de kunne æde en leverpostejmad til aften, for jeg fik ikke tid til at lave mad, eftersom jeg skulle til at gøre rent.
HMMMM, så kan jeg garantere jer for der skete noget spændene, alle som en, selv Tiffanie kom i omdrejninger, drengene fes rundt og fik ryddede op, og Tif omede ind på sit værelse og smed legesager i kurvene...Og Michael hentede det gulv vi har ventet på i årevis skulle ligges på, det har bare stået her i huset og ventet på nogen gad gøre noget...
Så enden på det hele blev at der blev ryddet op, og jeg fik lagt gulv!
Øhhhh, jeg bad aldrig om at få lagt det gulv...bad bare om lidt hjælp til det huslige!
Så nu har jeg taget munden for fuld, BM må ikke komme og spilde rødvin på mit gulv mere...og faktisk er jeg lidt forlegen over jeg virkelig gav den gaz på den måde...
men det kan sgu da ikke passe man skal tigge om noget hjælp til at få ordnet normale hverdagsting.
Det har da aldrig været et problem før, ihvertfald ikke i den grad, men jeg tror virkelig folkene herhjemme er gået i offmode, over vejret.
jeg vil ikke en skid med det her indlæg, bare brokke mig over de mænd jeg har...og over deres mangel på hjælp!
PS/ jo så ville jeg da også blære mig med mit nye gulv...billeder følger senere!