Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sikke en sjov oplevelse håber det går i gang af sig selv inden længe, så du slipper for igang sætning pøj pøj med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: sikke en sjov oplevelse håber det går i gang af sig selv inden længe, så du slipper for igang sætning pøj pøj med det
håber jeg også ellers skal jeg sættes igang kl 8.30 i morgen når jeg kommer..... men helt vildt så roligt jeg oplever det forhold til det man læser og hørre....
B&J skriver: håber jeg også ellers skal jeg sættes igang kl 8.30 i morgen når jeg kommer..... men helt vildt så roligt jeg oplever det forhold til det man læser og hørre....
hvor er det bare super at du har det sådan. i må ud og gå lidt for at se om i kan skubbe gang i sagerne jeg vil i hvert fald foretrække en naturlig fødsel til enhver tid
Rigtig meget held og lykke - jeg glæder mig til at høre om hele forløbet, når det er overstået og se den lille guldklump, der er på vej!
Kæmpemeget held og lykke - jeg håber du får en fantastisk fødsel!!! Glæder mig til at at høre fra dig på den anden side
Kh
Rosa
hvor spændende...
ihh spændende
held og lykke
******************************** ve-støv til dig
Super spændende Held og lykke
Hvor spændende!!! Kæmpe meget vestøv i din retning Hvor er det en dygtig baby som smider badevandet ud, når JM er til stede! Det må være et meget intelligent barn
Julie 39+6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128