Vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Lone Jakobsen

sikke en sjov oplevelse håber det går i gang af sig selv inden længe, så du slipper for igang sætning pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

B&J

nutche skriver:

sikke en sjov oplevelse håber det går i gang af sig selv inden længe, så du slipper for igang sætning pøj pøj med det

håber jeg også ellers skal jeg sættes igang kl 8.30 i morgen når jeg kommer..... men helt vildt så roligt jeg oplever det forhold til det man læser og hørre....

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

håber jeg også ellers skal jeg sættes igang kl 8.30 i morgen når jeg kommer..... men helt vildt så roligt jeg oplever det forhold til det man læser og hørre....

hvor er det bare super at du har det sådan. i må ud og gå lidt for at se om i kan skubbe gang i sagerne jeg vil i hvert fald foretrække en naturlig fødsel til enhver tid

Anmeld

1. marts 2010

MyBaby

Rigtig meget held og lykke - jeg glæder mig til at høre om hele forløbet, når det er overstået og se den lille guldklump, der er på vej!

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpemeget held og lykke - jeg håber du får en fantastisk fødsel!!! Glæder mig til at at høre fra dig på den anden side

Kh

Rosa

Anmeld

1. marts 2010

Corn

hvor spændende...

Anmeld

1. marts 2010

luckas-mor

ihh spændende

held og lykke

Anmeld

1. marts 2010

lillemunk

Weee puuuuuuuuuuuuuuuust kom så veér
Pøj pøj med det hele

Anmeld

1. marts 2010

Winnie

******************************** ve-støv til dig

Super spændende  Held og lykke

Anmeld

2. marts 2010

baby2010

Hvor spændende!!! Kæmpe meget vestøv i din retning  Hvor er det en dygtig baby som smider badevandet ud, når JM er til stede! Det må være et meget intelligent barn 

Julie 39+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.