Mens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Anonym trådstarter

jeg plejer at bløde højst 5-6 dag og den 2-3 dag bløder jeg rigtig meget...

Jeg fik min mens 20/2-10 og jeg bløder stadigvæk.. 9 dage efter jeg startede at bløde  har ikki blødt meget (plejer at skulle skifte tampax 10-12 gange de dage jeg bløder meget) jeg har ikki brugt tampax denne gang fordi jeg har blødt så lidt

er det noget galt ? skal jeg måske en tur til lægen ??

skal lige siges at jeg den 19/2-10 tog en graviditetstest so blev positiv, tog så en igen den 22/2-10 og den var negativ... da var jeg også startet med at bløde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

otlitrom

Jeg ville tage til lægen.

Det er meget svært for os andre at råde dig, da vi jo slet ikke har føling med situationen. Men det lyder "anderledes" og jeg ville helt sikkert ringe til min læge...

Held og lykke med det!

Anmeld

1. marts 2010

tinekj

jeg ville da nok lige kontakte lægen og høre ad. Da du testede positivt, hvor mange dage var du da gået over tid? Flere får en blødning hvor de skulle have haft mens, men så burde man jo ikke teste negativ...

Ribg til lægen med det samme, eller lægevagten for at du kan blive set efter i sømmene.

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

ja det er svært for jer at sige hvad der er, men tænkte måske at nogen have været i samme situation sum jeg ??

jeg var gået 3 dage over tid da jeg tog den første test

jeg har det bare så sværet at skulle ringe til lægen, føler mig mig so en klovn, hvis det ikke er noget galt... :/ 

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Hvis din mens ind til nu har været regelmæssig, er der jo nok et eller andet, der ikke er som det skal være...

Håber alt er i orden.

K.h. Linda

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Er der ikke nogle af jer der måske har prøvet lidt det samme ? måske havt mens længere den det almindelige ? var i hos læge ? hvad sagde lægen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.