Indkøring i dp-vs-bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I brugt tid til at køre jeres barn ind...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

774 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Honningblomst

Inspireret af anden tråd og ikke mindst af egen indkøring med Konrad, så er jeg nysgerrig for at høre om I har kørt jeres børn ind eller ej og hvad jeres overvejelser og tanker har været omkring det?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

9510

Jeg gjorde det med den store og har også afsat god tid med den bette,, Jeg skal starte i job mandag i uge 30 så han starter op i uge 27, Så må vi se hvordan det går, det er jo ikke sikkert han skal bruge ret lang tid

Men så kan moren også indstille sig på at skal undvære ham

Anmeld

1. marts 2010

JustAnotherName

I dagplejen - NEJ

I vuggestuen - JA

Min store pige er netop startet i en ny vuggestue IDAG, og jeg har været med hende.

Om en måned er det lillesøsters tur til at skulle ud og passes. Og hun skal også have indkøring!

Anmeld

1. marts 2010

Corn

Det har jeg gjort meget ud af ved de to første, det er ikke kun mine unger der skal kende et nyt menneske/nye mennesker...

Det skal jeg også, for jeg overgiver til dem, det dyrebareste jeg har... Og de skal altså høre og mærke mine ungers signaler..

Brugte dog ikke så lang tid med nr. 2, men det var i samme inst. som den store, og han ville så gerne være sammen med lillebror, så når jeg gik, var de på samme stue

Anmeld

1. marts 2010

Lullaby

Bella startede 3 uger før jeg startede i skole. Så vi brugte 3 uger på langsomt at vænne hende til det, et par timer ad gangen osv. Med Yazze var det anderledes indkøring da jeg gik i skole samtidig med, holdt ikke barsel. Så der blev det er en 3 timers tid 2 gange om ugen

Anmeld

1. marts 2010

Mathilde

Celina er ikke som sådan blevet kørt ind og så alligevel... Vi besøgte dp 3 gange inden hun skulle være der selv. Hun er der kun 3-4 timer 4 dage om ugen, så det er jo også en stille start Jeg går i skole, så der er ikke behov for at hun er der mere end det lige nu. Hun har på intet tidspunkt været ked af at blive afleveret...heldigvis!

Anmeld

1. marts 2010

LinLin

havde over en måned til hans indkøring i dagpleje! (skulle starte midt på et semester...) - ikke nødvendigt

I bhv har vi brugt en uge. Han var alene en time første dag (i forbindelse med de skulle spise og efter vi havde været der sammen i 1&frac12 og så længere og længere de følgende...

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Inspireret af anden tråd og ikke mindst af egen indkøring med Konrad, så er jeg nysgerrig for at høre om I har kørt jeres børn ind eller ej og hvad jeres overvejelser og tanker har været omkring det?

Knus Eva...

Jeg har stemt andet...jeg havde egentlig troet at hun skulle ha' indkøringstid....men vi startede med at være der (DP) 1. gang, hvor Brian og jeg var med og dagen efter var hun der alene fra 8.30 til kl. 12 og derefter fra 8.30 til kl. 15 Der har aldrig været nogen problemer af nogen art, hun har aldrig været ked af det når jeg går mv. Havde aldrig forestillet mig at det skulle være så let

Så nææh der har vel egentlig ikke rigtig været nogen indkøring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.