Tre uger tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Dictes mor

Idag er der præcis tre uger tilbage til termin... Fedt, det betyder at vi helt sikkert har vores lille prinsesse i armene om max fem uger... wow Ihh jeg glæder mig, tiden er egentlig gået stærkt, selvom det til tider ikke er føltes sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

JustAnotherName

Ihh, det er jo SNART!!

Dejligt at runde 37+0 .....så ved du at hun er færdig og klar derinde, HVIS NU fødslen skulle risikere at gå igang før tiden.

NYD DE SIDSTE 3 UGER (plus/minus) DU HAR TILBAGE SOM GRAVID!!

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Idag er der præcis tre uger tilbage til termin... Fedt, det betyder at vi helt sikkert har vores lille prinsesse i armene om max fem uger... wow Ihh jeg glæder mig, tiden er egentlig gået stærkt, selvom det til tider ikke er føltes sådan

Åhhh Camilla, jeg ved præcist hvordan du har det.

Jeg er selv ved at være godt utålmodig, og vil meget gerne snart se hende. Jeg har 2 uger og 2 dage til termin og de kan dårligt gå for hurtigt.

Er i ellers ved at være klar til hende ?

Anmeld

1. marts 2010

Vinker

JEG VIIIIIL SE BILLEDER AF DEN STOOORE MAVE                            

Anmeld

1. marts 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Åhhh Camilla, jeg ved præcist hvordan du har det.

Jeg er selv ved at være godt utålmodig, og vil meget gerne snart se hende. Jeg har 2 uger og 2 dage til termin og de kan dårligt gå for hurtigt.

Er i ellers ved at være klar til hende ?

Ja vi er vist helt klar, eller jeg er i hvert fald og vi har alt det vi skal bruge, tror jeg Per mener nu ikke, at han er helt klar på arbejde endnu, han har jo barsel i 14 uger, så han skal have gjort mange ting færdige inden hun kommerHvad med dig, er du klar?

Anmeld

1. marts 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

JEG VIIIIIL SE BILLEDER AF DEN STOOORE MAVE                            

He he, jeg har slet ikke taget billeder i lang tid, fordi jeg selv synes, at jeg ser kikset ud Men måske jeg skulle få Per til det en af dagene.

Anmeld

1. marts 2010

Vinker

Majastina skriver:

He he, jeg har slet ikke taget billeder i lang tid, fordi jeg selv synes, at jeg ser kikset ud Men måske jeg skulle få Per til det en af dagene.

Kikset? arh pjat med dig skønne smukke Camilla - Man ser ikke kikset ud når man er højgravid!!!

En anden ting er at billederne egentlig er meget sjove også at ha bagefter ;)

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Ja vi er vist helt klar, eller jeg er i hvert fald og vi har alt det vi skal bruge, tror jeg Per mener nu ikke, at han er helt klar på arbejde endnu, han har jo barsel i 14 uger, så han skal have gjort mange ting færdige inden hun kommerHvad med dig, er du klar?

Ja, vi er også ved at være der nu. Vi har jo det meste fremme og klar grundet Marcus, men de sidste ting skulle være iorden nu. Det eneste jeg "mangler" er at jeg gerne vil have vasket stellet på barnevognen, da der er kommet noget flyverust på. Men jeg syndes ikke lige vejret er til det i dag.

Jeg glæder mig meget til at se lille Dicte når hun kommer ud

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Bare vent.............de sidste 3 uger eller der omkring føles som 3 laaange år. Men det der kommer ud af ventetiden, er så afgjort ventetiden værd, søde..................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.