(juni) været hos børnelægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

SaNiNa

Vi har idag været ved børnelægen med Nicklas og hold da op en sur gimpe var det første vi begge tænkte men heldigvis tøte hun lidt op under den time vi var der.

Hun kiggede i barnetsbog for at få et indblik i hvordan han tog på, og spurgte ind til hvad han fik at spise og drikke og det var rigtig fint det han fik, blot fik han ikke ret meget mme, men utrolig svært at give ham det når han vender hovede væk hver gang det kommer eller spytter det ud hvis vi er så heldig at få ham til at smage på det.

Så nu skal vi komme lidt kakaopulver i ihåb om han vil drikke lidt mere.

vi skal holde øje med om han får feber og så skal vi tag en urinprøve (Bliver sikker rigtig let) som skal dyrkes så de er sikkere på han ikke har blærebetændelse.

og så snakkede hun nok at det kunne være han ikke kunne tåle hvede, men der hvor han kurve er knækket (lidt før han er 4 måneder) har han jo ikke fået noget med hvede. så det tvivler jeg på han ikke kan. 

Vi skal så der op igen om 1 månede til kontrol

hov og så målte hun ham til at være 70 cm og 7.8kg hvor sp målte ham til 72 og 7.5 sidste gang for 1 månede siden.

så lidt sker der her lige fortiden + han skulle have været startet i dp idag, men pædagoen hvade lige glemt at fortælle os at det var aflyst (typisk) og at mødet er lavet om til fredag hvor vi ikke er blvet spurgt om vi kan, hvilket vi ikke kan. så ja det flot af odense dp hatten af for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

*Sofie*

Kakaopulver i mme...??
Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.
Hvorfor dropper I ikk bare flasken, hvis han ikk gider den mer...?

Anmeld

4. marts 2010

SaNiNa

*Sofie* skriver:

Kakaopulver i mme...??
Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.
Hvorfor dropper I ikk bare flasken, hvis han ikk gider den mer...?

Han får ikke flaske har han aldrig gjort kun de første 14 dag.

men vi snakkede med vores sp dagen efter da vi slet ikke kunne forstå det hende børnelæge hvad sagt og ville have vi skulle være med vores søn...

og efter den vægt han plejer at blive vejet på hvade han taget 480g på så vi forsætter bare som vi gjorder inden. for jeg vil altså ikke lade min søn på 8½ månede drikke sig mæt i kakaomælk og spise pomfritter og fransk hotdog. deter ok at smage men sku ikke hver uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.