Max.sats for supplerende dagpenge på SU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Louisesam

Renée88 skriver:

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/Orlov/Sider/barselsorlov.aspx#RichHtmlField2Bookmark6

Tusind tak  Det er en kæmpe hjælp!

Ser ud til jeg er berettiget til dagpenge, hvis jeg kan beholde mit deltidsjob

Nogle der så har prøvet at skulle gå på barsel fra sit deltidsjob ved siden af studiet, og som har fået lov til at forblive ansat i orlovsperioden (hvor længe hvis ja?), for kan se, at man ikke må stoppe sin ansættelse fx. 2 dage inden man går på barsel, så er man ikke berettiget til barselsdagpenge... man skal blive stående som tilknyttet arbejdsmarkedet/ansat!

Puh, alle de regler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Halbschön

Louisesam skriver:

Tusind tak  Det er en kæmpe hjælp!

Ser ud til jeg er berettiget til dagpenge, hvis jeg kan beholde mit deltidsjob

Nogle der så har prøvet at skulle gå på barsel fra sit deltidsjob ved siden af studiet, og som har fået lov til at forblive ansat i orlovsperioden (hvor længe hvis ja?), for kan se, at man ikke må stoppe sin ansættelse fx. 2 dage inden man går på barsel, så er man ikke berettiget til barselsdagpenge... man skal blive stående som tilknyttet arbejdsmarkedet/ansat!

Puh, alle de regler!

Jeg var stadig ansat ved mit deltidjob, og var også berettiget til dagpenge derfra.. men det var så lidt.. og så ville det få indflydelse på su'en... så jeg tog barsel i 5mdr på dobbelt barselsklip

Anmeld

24. marts 2010

Louisesam

Renée88 skriver:

Jeg var stadig ansat ved mit deltidjob, og var også berettiget til dagpenge derfra.. men det var så lidt.. og så ville det få indflydelse på su'en... så jeg tog barsel i 5mdr på dobbelt barselsklip

Ok... kan du så huske hvad man kan få?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.