så er jeg endlig online igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

ka li ja

hold nu op hvor har det ikke været nemt at leve uden internet. men nu er det lige blevet instaleret. og jeg sidder her allerede

ved verdens langsomste computer. men hvad betyder det, bare der et netværksforbindelse

håber i alle har det godt

her går dem godt. ungerne var lykkelige over deres værelser!! så det er bare fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Nadi

Velkommen tilbage  Love it!!

Hvor skønt at drengene er vilde med deres værelser, det har de da også bare af at være

Her går det også helt fint, er bare sådan lidt Maren agtig og tænker ikke rigtig på andet end de patter der... Ellers går det godt

Anmeld

1. marts 2010

BK

Dejligt at have dig tilbage... Og skønt at ungerne blev lykkelige over deres værelser...

her går det også rigtigt godt...

Anmeld

1. marts 2010

Lise

Velkommen tilbage sødeste Kahlua. Og dejligt at se dig...

Har det fint, tak. Hvis det ikke var for den uartige knægt, der ligger i min seng og ikke vil sove til middag (er ved at køre ham ind i ny vugger, så vi er hjemme sammen nu), og den uartige lillebror der giver mig plukkeveer og ikke gider komme ud - så ville jeg have det meget bedre. Og endnu bedre endnu hvis jeg havde noget chokolade og kunne bage banankage

Anmeld

1. marts 2010

..

Velkommen tilbage, dejligt at "se" dig igen

Anmeld

1. marts 2010

Hyner

Najse, og wellcome back...

Forhåbenligt med ny og forbedret energi...

Knus Henriette

Anmeld

1. marts 2010

Siber

juhauauauaua velkommen tilbage!

Knus SIber

Anmeld

1. marts 2010

Mie A

Dejligt at du er tilbage

Anmeld

1. marts 2010

Loggidut

hejsa Kalaha....hvor er det skønt du er tilbage...har du det godt i dit nye hjem?

Anmeld

2. marts 2010

ka li ja

tak tøser ja jeg har det fantastisk i mit nye hjem. det er så dejligt

det eneste problem jeg har lige for tiden, er ungerne rådne far! hvordan kan en mand man har elsket være sådan en idiot, og man kan hade ham så meget nu!!!!!!!!!!!!!! ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.