Ved i hvem der skal til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Heidi B

X-FAKTOR FINALE!!!!!!!!

Det skal jeg!! glæder mig, selvom jeg synes det er ærgeligt det er så stort et sted som Parken!!!!!

Håber Anna, Thomas og ????? kommer i finalen

Nogen der ser det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Stumpen

Yes sir.... Jeg synes Jesper, Thomas og Tine skal i finalen...

Er ikke så vild med Anna mere - men synes også på en måde at Tine deltagelse er snyd, hvis ikke hun havde åbnet op efter at Remee havde bestemt sig, så havde det været ham den anden der havde været med...

Anmeld

1. marts 2010

Heidi.

Heidi Bakke skriver:

X-FAKTOR FINALE!!!!!!!!

Det skal jeg!! glæder mig, selvom jeg synes det er ærgeligt det er så stort et sted som Parken!!!!!

Håber Anna, Thomas og ????? kommer i finalen

Nogen der ser det???

Jeg siger Jesper i finalen, man er jo nød til at støtte sin home town boy.. Ej jeg syntes han er vildt go...

Jeg ved sgu ikke lige hvem ellers.. 

Anmeld

1. marts 2010

lonemus

Stumpen skriver:

Yes sir.... Jeg synes Jesper, Thomas og Tine skal i finalen...

Er ikke så vild med Anna mere - men synes også på en måde at Tine deltagelse er snyd, hvis ikke hun havde åbnet op efter at Remee havde bestemt sig, så havde det været ham den anden der havde været med...

Jeg har osse fra start syntes det var lidt snyd, at Tine kom med i programmet...det virkede netop som om, at hun kun kom med pga medlidenhed. Jeg syntes absolut ikke hun kunne synge, men jeg vil faktisk sige, at hun har overrasket mig rigtig meget - til det positive Da hun sang Pink sad den altså lige i skabet med hendes hæse stemme...så jo, jeg syntes det er okay hun er med - og ser hende gerne til finalen.

Jeg er heller ikke så vild med Anna mere..og så er jeg bare lykkeli for 8210 røg ud, de kunne altså virkelig ikke synge!

Lone

Anmeld

1. marts 2010

Munder

Må erkende at jeg ikke følger med i x-faktor

Anmeld

1. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Må erkende at jeg ikke følger med i x-faktor

Anja -loves smileys

Anmeld

1. marts 2010

Mimbi

Jeg håber Anna, Thomas og Daniel/Tine kommer i finalen, kan ikke bestemme mig om det skal være Daniel eller Tine...

Men jeg stemmer så på Anna efter so hun kommer fra Færøerne  

Anmeld

22. marts 2010

Heidi B

FOR FEDT FIREFLIES RØG UD; SÅ JEG SLIPPER FOR DEM PÅ LØRDAG I PARKEN.

Håber måske Tine vinder, synes hun er for fed... Ellers Thomas... Bliver spændende!!!

Glæder mig faktisk

Anmeld

22. marts 2010

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

FOR FEDT FIREFLIES RØG UD; SÅ JEG SLIPPER FOR DEM PÅ LØRDAG I PARKEN.

Håber måske Tine vinder, synes hun er for fed... Ellers Thomas... Bliver spændende!!!

Glæder mig faktisk

Ej det kan du da ikke mene, den lille selvoptagede Jesper skulle da have haft en enkeltbillet hjem...

Anmeld

22. marts 2010

Heidi B

Hver sin smag!!!

Synes ikke de viste noget rigtig, meget charmerende piger alle tre, og de skal nok få en pladekontrakt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.