Jeg så lige dit indlæg. Jeg har gået hos Mao på frederiksberg under mine ICSI behandlinger, og jeg synes jeg havde gavn af det. Det skal siges, at hvis hun har virket kort for hovedet, så er det muligvis fordi hun har klienter liggende, så hun bruger ikke så meget tid på tlf. snak. Jeg tror i hvert fald ikke at du skal tænke for meget på det.
Til den første behandling hos hende sætter I jer ind hvor hun spørger ind til behandlinger, medicin, årsag til barnløshed mv. Derudover også kostvaner og sådan.
Jeg har gået hos hende under 5 af mine behandlinger. Jeg synes især det har været godt fordi det har virket afstressende på mig midt i al behandlinge. Jeg tror dog ikke at det har forbedret mine graviditetschancer. Jeg blev gravid under et af mine forsøg hvor jeg gik hos hende, men i 2 andre forsøg var der ikke æg til oplægning. Jeg mistede desværre vores lille dreng ved for tidlig fødsel og er derfor efterfølgende startet i behandling igen. Det sidste forsøg hvor jeg blev gravid denne gang, gik jeg ikke hos hende, og her var der udover 2 æg til oplægning 5 æg til fryseren for første gang nogensinde. Lægerne havde ændret på medicinen og jeg tror dog det var årsagen.
Men jeg har virkelig nydt behandlingerne derinde.
Hilsner Sanne
Anmeld