Akupunktur Qunhui Mao Frederiksberg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.220 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Sofiedk

Jeg har lige fået min mens idag og havde denne måned besluttet mig for at næste gang ville jeg have akupunktør, men nu har jeg ringet og "snakket" med Qunhui Mao på Freberiksberg og hun sagde at jeg skulle have 4 omgange med start på torsdag og hun virkede bare SÅ afvisende. Hun havde virkelig ikke tid til at snakke med mig på nogen måde og sagde bare "torsdag kl 12" og så var det ligesom færdig.

Hun skulle vide - alder, hvilket antal forsøg og så var det booket. I forvejen er jeg bare rigtig usikker på om jeg gider ofre pengene på det og nu er jeg bare direkte på vej til at ringe og afbestille igen. Det er 4 x 400 kr og hvis jeg bare føler jeg er til besvær når jeg er der, er det så det værd?

Er der nogle af jer der har erfaringer med Qunhui Mao eller andre akupunktører på sjælland og kan anbefale nogle gode? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Fnuggi30

Jeg så lige dit indlæg. Jeg har gået hos Mao på frederiksberg under mine ICSI behandlinger, og jeg synes jeg havde gavn af det. Det skal siges, at hvis hun har virket kort for hovedet, så er det muligvis fordi hun har klienter liggende, så hun bruger ikke så meget tid på tlf. snak. Jeg tror i hvert fald ikke at du skal tænke for meget på det.

Til den første behandling hos hende sætter I jer ind hvor hun spørger ind til behandlinger, medicin, årsag til barnløshed mv. Derudover også kostvaner og sådan.

Jeg har gået hos hende under 5 af mine behandlinger. Jeg synes især det har været godt fordi det har virket afstressende på mig midt i al behandlinge. Jeg tror dog ikke at det har forbedret mine graviditetschancer. Jeg blev gravid under et af mine forsøg hvor jeg gik hos hende, men i 2 andre forsøg var der ikke æg til oplægning. Jeg mistede desværre vores lille dreng ved for tidlig fødsel og er derfor efterfølgende startet i behandling igen. Det sidste forsøg hvor jeg blev gravid denne gang, gik jeg ikke hos hende, og her var der udover 2 æg til oplægning 5 æg til fryseren for første gang nogensinde. Lægerne havde ændret på medicinen og jeg tror dog det var årsagen.

Men jeg har virkelig nydt behandlingerne derinde.

Hilsner Sanne

Anmeld

1. marts 2010

Sofiedk

Det lyder da i det mindste helt sikkert som om du har været glad for hende, men som du siger har det jo ikke gjort noget specielt for din barnløshed. Jeg synes det er svært at vide hvad det skal hjælpe, for hvor mange af de kvinder ville have været blevet gravide uden akupunktur også.

Jeg mangler ikke rigtig noget til at få mig til at slappe af i hverdagen, jeg mangler bare noget der kan sætte lidt mere balance i min krop, få rodet ud i mine affaldsstoffer og måske sætte gang i alting i underlivet. synes ikke det er en nem beslutning.

Anmeld

1. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofiekdk skriver:

Det lyder da i det mindste helt sikkert som om du har været glad for hende, men som du siger har det jo ikke gjort noget specielt for din barnløshed. Jeg synes det er svært at vide hvad det skal hjælpe, for hvor mange af de kvinder ville have været blevet gravide uden akupunktur også.

Jeg mangler ikke rigtig noget til at få mig til at slappe af i hverdagen, jeg mangler bare noget der kan sætte lidt mere balance i min krop, få rodet ud i mine affaldsstoffer og måske sætte gang i alting i underlivet. synes ikke det er en nem beslutning.

Åh smuksak. Du må endelig fortælle om det gavner. Har overvejet det samme, og er spændt på hvordan det er... 

Anmeld

1. marts 2010

heaven

Sofiekdk skriver:

Jeg har lige fået min mens idag og havde denne måned besluttet mig for at næste gang ville jeg have akupunktør, men nu har jeg ringet og "snakket" med Qunhui Mao på Freberiksberg og hun sagde at jeg skulle have 4 omgange med start på torsdag og hun virkede bare SÅ afvisende. Hun havde virkelig ikke tid til at snakke med mig på nogen måde og sagde bare "torsdag kl 12" og så var det ligesom færdig.

Hun skulle vide - alder, hvilket antal forsøg og så var det booket. I forvejen er jeg bare rigtig usikker på om jeg gider ofre pengene på det og nu er jeg bare direkte på vej til at ringe og afbestille igen. Det er 4 x 400 kr og hvis jeg bare føler jeg er til besvær når jeg er der, er det så det værd?

Er der nogle af jer der har erfaringer med Qunhui Mao eller andre akupunktører på sjælland og kan anbefale nogle gode? 

hej

Kender ikke til det sted nu snakker om... Kan bare fortælle at i vores tilfælde hjalp zoneterapi rigtig meget... jeg havde ingen effekt overhovedet af akkupunktur..... men zoneterapi gav mig klart balance i kroppen - både fysisk og psykisk, og det var klart medvirkende til at jeg blev gravid.

Jannie - og held og lykke med det, har selv været der.

Anmeld

7. marts 2010

Jadzia

Jeg gik hos Mao tilbage i 2006 da vi forsøgte at blive gravide, jeg startede lige efter min første ICSI hvor jeg havde en SA. Jeg fik af vide af min læge (Trianglen) at han ville skyde på der gik 8 uger før jeg fik mens igen, MAO sagde de kunne skyde den igang hurtigere, der gik PRÆCIS 8 uger før jeg fik min mens. Jeg fortsatte med at gå igennem næste forsøg (Negativ) og mener så jeg stoppede (10 behandlinger og 4000 kroner fattigere) og brugte det der er BEVIST som virker, nemlig akupunktur i forbindelse med ægoplægning, altså lige før og lige efter, min datter fylder 3 år i april !

Vi skal nok igang igen til efteråret, og det eneste akupunktur jeg tager er det som Trianglen tilbyder i forbindelse med ægoplægning. Jeg mener at de dengang havde links til den research der engang var foretaget på dette emne, prøv at se på deres hjemmeside.

Held og lykke, og spar hellere pengene

- Mette

Anmeld

7. marts 2010

Sofiedk

Tusind tak for dit svar, det bekræftede mig i at jeg tog det rigtige valgt da jeg ringede igen og aflyste min tid. Jeg har svært ved ikke at gå og tænkte at de kvinder der er blevet gravide den måned hvor de fik arkupunktur også ville have blevet det uden

Hvis det nu var noget man fik tilbudt, så okay, men jeg synes det er mange penge at smide ud på alternative behandlinger som der ingen garanti er og når vi nu skal til at betale for vores iui forsøg selv snart vejer det lidt højere at bruge pengene på det

Anmeld

7. marts 2010

Cris

Meget tit er man lidt uheldig og man ringer, når de er midt på et eller andet. Og også meget tit, de kan ikke bare sidde og høre hele historien i telefonen. Mange vil mødes personlig og så kan ma sidde og snakke. Og de kan også mærke din energi. Så jeg vil først møde hende og mærke, hvad der sker...

Anmeld

10. marts 2010

nicole71

Sofiekdk skriver:

Tusind tak for dit svar, det bekræftede mig i at jeg tog det rigtige valgt da jeg ringede igen og aflyste min tid. Jeg har svært ved ikke at gå og tænkte at de kvinder der er blevet gravide den måned hvor de fik arkupunktur også ville have blevet det uden

Hvis det nu var noget man fik tilbudt, så okay, men jeg synes det er mange penge at smide ud på alternative behandlinger som der ingen garanti er og når vi nu skal til at betale for vores iui forsøg selv snart vejer det lidt højere at bruge pengene på det

Hej

Jeg går i akupunktur hos Mao på Frederiksberg og har fået 4 behandlinger til dags dato. Jeg er i nedregulering (ICSI) og skal starte på hormonbehandling på fredag.

Mit første indtryk af hende var også at hun var kort for hovedet, men efter at havde været der nogle gange nu, syntes jeg bedre om hende. Sidste gang jeg var derinde havde jeg en dårlig skulder som hun lige behandlede udenom fertiltetsbehandl og tænk har ikke haft ondt i skulderen siden...jubii

Men om det hjælper har jeg ingen anelse om da det er første gang jeg prøver akupunktur men ved det om en måned. (det er mit 5 ICSI forsøg men kun 1 ÆO pga dårlige kvalitetsæg). Sidste gang (altså mit 4 forsøg) fik jeg zoneterapi og er af den overbevisning at det er pga det at mine æg endelig var klar til ÆO.

Denne gang får jeg både zoneterapi, akupunktur og indtager "babyklister" ca 14 dage før ÆU og ÆO, så jeg håber at det hele bare virker, men ellers har det været pengene værd. Har følt mig meget mere fyldt op med energi efter mine behandlinger (både zone og aku).

Nicole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.