Hvad der sker når far og Marcus er alene hjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Karo

I lørdags havde jeg nogle indkøb jeg skulle have ordnet og lod derfor Marcus blive hjemme hos sin far. Da jeg kom hjem var Marcus puttet og sov til middag og Martin fortalte at de rigtig havde hygget og at alt var gået fint.

Da jeg her til morgen vil "tømme" kameraet så det er klar til når Ida kommer, finder jeg følgende billeder. Det er åbenbart hvad der sker når man lader to mandfolk være alene hjemme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Karo

Karo skriver:

I lørdags havde jeg nogle indkøb jeg skulle have ordnet og lod derfor Marcus blive hjemme hos sin far. Da jeg kom hjem var Marcus puttet og sov til middag og Martin fortalte at de rigtig havde hygget og at alt var gået fint.

Da jeg her til morgen vil "tømme" kameraet så det er klar til når Ida kommer, finder jeg følgende billeder. Det er åbenbart hvad der sker når man lader to mandfolk være alene hjemme.

Rygterne siger at han ikke var speciel begejstret for den. Efterfølgende skulle han være løbet ud i køkkenet, åbnet køleskabet og taget mælken ud og bedt om en tår af den istedet.

Anmeld

1. marts 2010

Vinker

Haha ja det var da vidst rigtig mandehørm, men rart at høre at Marcus ikke var glad for smagen ;)

Herhjemme får Niklas Emil også lov at smage hvis han blir ved med at plage. Han kan jo alligevel ikke lide det og når han først har fundet ud af hvad det er for noget skidt vi drikker så gider han ikke interessere sig for det mere ;)

Anmeld

1. marts 2010

grinbidderen

hihi jeg ville nok osse lige kigge en ekstra gang hvis jeg fandt de billeder men hovedesagen er jo at dine 2 mænd har hygget sig godt men mor var væk.. valdemar har osse smagt øl til jul og det var julebryg og dem kunne han nu godt lide og ville have mere men af den normale touborg ville han skam ikke have den var ik lige så god... men har hørt at 'hvis de små smager øl som små så kan de ikke lide det som voksne..

Anmeld

1. marts 2010

Klumpe-dumpe

HEHE HVOR GODT. TOTAL MANDEHØRM

Anmeld

1. marts 2010

Dictes mor

He he, det sjoveste er at han kigger hen mod døren hele tiden... Bare nu mor ikke kommer midt i det hele

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

He he, det sjoveste er at han kigger hen mod døren hele tiden... Bare nu mor ikke kommer midt i det hele

Nej, det ville ikke være godt

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Griner...............ja, sådan er det, når mændene ta'r en herretur, så får de en sixpack og ser fodbold..............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.