38+0:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Valle81

Så langt så godt:0) Nu begynder tålmodigheden lidt at slippe op:0) Nyder at være gravid, men Kenny går hjemme og er vinterfyret og skal starte på arbejde igen 06/04-2010, og det ville være så fedt at Anton kom nu, så vi kunne have 4 uger hjemme sammen istedet for 2:0)

Jeg har det godt, og vægten siger nu +1 kilo:0)

På billederne har min skønne datter lige sneget sig med på:0) Hun er så forkølet og er hjemme idag fra skole:0)

Knus

Christina

38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Mettemus

Hej

Synes din mave er rigtig flot! Hepper på baby herfra, er sikker på at den snart er på vej, så i kan få fire dejlige uger sammen alle fire.

- Mette (i anledningen af den første forårsdag får du en sol i stedet for et kram)

Anmeld

1. marts 2010

Valle81

Mettemus skriver:

Hej

Synes din mave er rigtig flot! Hepper på baby herfra, er sikker på at den snart er på vej, så i kan få fire dejlige uger sammen alle fire.

- Mette (i anledningen af den første forårsdag får du en sol i stedet for et kram)

Tusind tusind tak:0)

Sender lige en masse sol til dig også:0) - der er desværre ikke megen sol tilstede her i Viborg:0(

Anmeld

1. marts 2010

Mettemus

Nix er også stået op til slud, sne og regn her i Århus, men lever i fornægtelse - det er FORÅR!

Anmeld

1. marts 2010

Munder

Hvor er du fin.

Det sidste billede er rigtig godt. Det er en sød datter du har

Anmeld

1. marts 2010

Valle81

Mettemus skriver:

Nix er også stået op til slud, sne og regn her i Århus, men lever i fornægtelse - det er FORÅR!

Nemlig:0) Lige nu skinner solen på største vis, så nu er foråret kommet:0)

Anmeld

1. marts 2010

Valle81

Munder skriver:

Hvor er du fin.

Det sidste billede er rigtig godt. Det er en sød datter du har

Tak:0)

Jo en rigtig sød og fræk datter på 6 år, som som skrevet ar været hjemme i dag da hun er så forkølet. Og gud hvor kan en syg 6 årig kede sig:0)

knus

Anmeld

1. marts 2010

Munder

Valle81 skriver:

Tak:0)

Jo en rigtig sød og fræk datter på 6 år, som som skrevet ar været hjemme i dag da hun er så forkølet. Og gud hvor kan en syg 6 årig kede sig:0)

knus

Uhh, hvor jeg kender det. Min datter på 3 år har nu været hjemme i 3 uger pga. hun har været syg. Nu er hun frisk og skal afsted i morgen, men hun har godt nok været strid i dag af ren og skær kedsomhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.