Har det skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Kala

Puha. Livet som mor er bare ikke særlig fedt lige pt. Jeg har en dreng på 5½ måned og han er det dejligste i hele verden. Men nogen gange kunne jeg bare godt tænke mig at han ikke lige var her en uge for jeg har det skidt. Jeg har ondt i hovedet, hjertebanken, er svimmel og har kvalme. Jeg er også bare så træt. Jeg sover stortset ikke. Om natten falder jeg kun lige hen 10 min her og der og ellers så ligger jeg bare og tænker. Tankerne kører rundt i hovedet på mg hele tiden. Småting føles enormt store inde i mit hoved. Jeg begynder også tit at græde. Til at starte med var det bare et par gange i ugen men nu er det hver dag og i går græd jeg stortset hele dagen. Jeg har prøvet at forklare min kæreste at jeg har det så skidt men han forstår det ikke rigtig og er derfor ikke til ret meget hjælp. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere. Er bare så ked af det og træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

mor2piger

puha det lyder absolut ikke sjovt

det lyder på mig som om du ville ha godt at at ringe til din læge for at få lidt hjælp, det kunne være muligt at det er en fødselsdepression du er på vej ind i.

der er rigtig mange der får disse følelser når de bliver mødre, og det er sikkert rigtig svært for manden at forholde sig til da det ikke er ham der står med den primære opgave.

stort knus

Anmeld

1. marts 2010

Tkcuf

Mon ikke du skulle se at komme til læge? Du kan da ikke gå og have det så skidt.

Anmeld

1. marts 2010

Pia.

Stakkels dig - det lyder bestemt ikke rart... syntes du skal ringe op til din læge med det samme, det tyder meget på en fødsels depression eller i hvert fald en depression... Og det er jo ganske normalt som helt nybagt mor..

Jeg håber det bedste og ønsker for dig at du snart må få det bedre... Men se at få ringet til din læge.

Stort knus fra Pia.

Anmeld

1. marts 2010

Mariekjellerup

Hej.

det lyder godt nok ikke rart. hvis jeg vra dig ville jeg kontakte min læge, for at få gjort noget ved problemet. for du har det ikke godt, og sådan skulle du jo slet ikke have det. håber virkelig for dig at du får det bedre.

Kæmpe knus marie

Anmeld

1. marts 2010

ooo

Det er bestemt ikke sjovt at have det som du har det nu.

Som de andre også foreslå, så synes jeg at du skal tage til læge og forklare hvordan du har det. Du vil sikkert få hjælp i form af medicinering, og måske få tilbudt at tale med nogen der ved noget om hvordan du har det. Og så er det måske også en god ide at få nogle sovepiller, for det er umuligt at fungere uden søvn. Så må din mand tage jeres lille søn i 8 timer, så du kan få sovet ud og sovet uafbrudt.

Det vigtigste er at du får det godt, så jeres lille familie kan fungere igen. Jeg håber det bedste for dig.

Metha.

Anmeld

1. marts 2010

Mettemus

Synes som alle de andre at du skal ringe til din læge, så h*n kan hjælpe dig videre, henvise dig til det du har brug for.

Sender dig et kæmpe

- Mette

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

støtter de andre.

det lyder virkelig som om du har det skidt, og det er slet ikke fair at du har det sådan. kontakt lægen så du kan få noget hjælp. min søster havde det på samme måde og fik det bedre efter nogle samtaler ved egen læge.

så stort til dig....håber du kan finde overskud til at kontakte lægen....men ellers så be kæresten gøre det for dig.

Anmeld

1. marts 2010

Frejasmor

Hej Kala

Puha du har det ikke godt

Jeg har en datter på 6 mdr nu og de første 3-4 mdr havde jeg det rigtig skidt og min SP mente jeg måske var ved at få en fødselsdepression, så jeg tog til lægen og fik en rigtig god snak med hende.

Jeg græd 20 ud af 24 timer tror jeg og kunne heller ikke falde til ro eller slappe af.

Jeg synes du helt klart skal gå til lægen og tale med dem, så du kan få noget hjælp og få det bedre, så du kan nyde at være blevet mor, som jo er meningen.

Knus fra mig

Anmeld

1. marts 2010

Kala

Mange tak for alle de søde ord. Jeg har lige aftalt med kæresten at han tager fri fra arbejde i morgen og så passer vores dreng i nat. Jeg har også skaffet et par sovepiller og så tager jeg hjem til mine forældre og sover i nat. Så ser vi om det hele ikke ser lidt bedre ud efter en nat med ordentlig søvn... hvis jeg da kan sove. Og hvis jeg ikke kan sove eller det hele er det samme i morgen så tager jeg til lægen. Men det ville virkelig også hjælpe hvis ens kæreste bare forstod lidt af hvad det handler om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.