At søge en stilling, hvor man allerede er ansat som vikar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.132 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i den situation, at jeg tidsbegrænset er ansat i en stilling som kontorassistent. Nu er stillingen så blevet ledig og er derfor blevet slået op som en fast stilling - og den skal jo selvfølgelig søges

Men hvordan formulerer jeg lige sådan en ansøgning? Jeg har skrevet masser af ansøgninger... men aldrig en hvor jeg allerede sidder på den pind, som der søges til.

Arghhhh... hjælp!! Jeg er gået helt kold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Mig med maven

Jeg har prøvet præcis det samme.

Jeg skrev den bare, som var jeg en vildt fremmed. Fortalte om mig selv, mine kompetencer og mine forventninger til jobbet.

Det er jo det man skal (altså skrive en ansøgning), og så bringer det et lille smil frem!

Held og lykke!

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Jeg har prøvet præcis det samme.

Jeg skrev den bare, som var jeg en vildt fremmed. Fortalte om mig selv, mine kompetencer og mine forventninger til jobbet.

Det er jo det man skal (altså skrive en ansøgning), og så bringer det et lille smil frem!

Held og lykke!

Tak for svar

Det har jeg også overvejet. og det bliver nok også sådan - regner jo med at komme til samtale uanset hvad - ellers får selvtilliden da lige et dyk!!

Fik du jobbet??

Anmeld

1. marts 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Tak for svar

Det har jeg også overvejet. og det bliver nok også sådan - regner jo med at komme til samtale uanset hvad - ellers får selvtilliden da lige et dyk!!

Fik du jobbet??

Jeg ville da lige flette ind, at da du nu har besat rollen i x antal tid har du fået god føling med jobbet og derfor også vil lette det hele, da du jo allerede kender rumlen med det hele Det skader aldrig at sælge sig selv lidt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.