Bleer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

linemus

Har I skiftet til større bleer på det sidste? Signe og Nanna bruger Aldis Vibelle, og de går op til 25 kg, men nærmest ved hver andet ble-skift er der lort på kanten af underbukser (når det er mildest), og ofte ryger det også på bukserne. Andre der oplever det? Hvad gør I?

Line - træt af lort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Muffinmus

måske er det bare ike den rigtige ble til dem mere:-)

Husk de jo kan skifte blemærke som vinden blæser når fedtet sætter sig bare en anelse anderledes...og det gør det jo netop nu her mellem 2-4 år

Så selv om du køber en billig ble vill jeg jo prøve nogle andre for de passer tilsyneladende ikke dine tøser mere:-)

Her bruger han str 5.

Og Tor bruger str 4....

Anmeld

28. februar 2010

BK

linemus skriver:

Har I skiftet til større bleer på det sidste? Signe og Nanna bruger Aldis Vibelle, og de går op til 25 kg, men nærmest ved hver andet ble-skift er der lort på kanten af underbukser (når det er mildest), og ofte ryger det også på bukserne. Andre der oplever det? Hvad gør I?

Line - træt af lort

Er det buksebleerne eller de alm. du bruger? kan nemlig ikke huske hvilken en af dem der går til 25 kg...

vi bruger de almindelige og vi har stort set ingen problemer, det hænder da det er slet ikke det.. Men ikke så tit, måske 1 gang i måneden...

Anmeld

28. februar 2010

Lise

Jeg ville nok også prøve at finde en anden ble. Her er der stort set aldrig lort i kanterne af ble eller underhylere.

Vi har hele tiden brugt Libero til Simon, og vi er netop gået fra str. 5 til str. 6.

Anmeld

28. februar 2010

Louise mortil4

jeg ville nok også enten prøve en str større eller prøve en anden ble.

Vi bruger Lidl bleer til vores 3 blebrugere Nanna de røde (mener det er str 4) og Liv og Lærke de blå (mener det er str 6) Liv ligger lige mellem str blå og stor rød (6 og 7 ) den ene er næsten lige lille nok og den anden er lige lidt for stor, hende døjer vi også med at hun skider ved siden af når det er da bleen jo ikke rigtig passer på den ene eller anden måde, Lærke er der ingen problemer med med mindre der er virkelig meget af det.

Anmeld

28. februar 2010

linemus

Ok, vi vil prøve en anden ble, for det er da bare drøn irriterende og ulækkert. Det er faktisk mindst en gang om dagen, og selvom vi har dobbelt-op, kan jeg da høre, at det er alt for meget.

Anmeld

1. marts 2010

Anja

Sikke store bleer I bruger !

Nu bruger Elias jo ikke ble mere, men da han gjorde brugte han nr 4 og vi har aldrig haft problemer med at han tissede igennem eller andet flød ud.

Anmeld

1. marts 2010

Nadi

Oliver bruger landlords nr 5 bleer, vi skiftede fordi han begyndte at få udslet af de andre vi brugte (efter at have brugt dem i 1½ år!!). Men jeg ville helt sikkert skifte til et andet mærke, hvis det begyndet at komme ud af dem.

Anmeld

1. marts 2010

Siber

Vi har altid brugt Libero og bruger str 6, har aldrig haft lort uden for (jo kun hvis far ikke foldede kanterne ud!

Men nu bruger vi kun bleer i sove tid, og bh bruger dem også når hun skal ud!

KNus Siber

Anmeld

1. marts 2010

Loggidut

jeg bruger også vibellen, op til 25 kg, og har gjort det i herre lang tid, nej jeg oplever ikke at der kommer noget udenfor...slet ikke, og jeg vil vræle den dag der gør, for næste trin på vejen er buksebleerne, og dem gider jeg bare ikke!

tror du ikke det kan være en fejlpakke, med evt. løse elastikker?

En af grundene til jeg ikke oplever det...tror jeg, er at tif trykker kagen, og kommer så løbende med det samme, og forlanger en ombytning!

Men nej Linemus...det problem har jeg ikke...

hvad øøøøh, er det ved begge piger du har problemet, eller kun en af dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.