Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: den skak bruges gerne idag eller imorgen:s HeheEr kommet lidt sent igang.Men lad mig høre din idé Det lyder jo super spændende med en tovlig idéFarverne må være som du syntes
den skak bruges gerne idag eller imorgen:s HeheEr kommet lidt sent igang.Men lad mig høre din idé Det lyder jo super spændende med en tovlig idéFarverne må være som du syntes
Jeg leger lige lidt med det når ungerne er afleveret.... Skal nok skrive senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Jeg leger lige lidt med det når ungerne er afleveret.... Skal nok skrive senere
ihh tak.Tusinde kys og kram til dig
Kruse90 skriver: ihh tak.Tusinde kys og kram til dig
Hejsa. så er jeg tilbage. Min computer vil ikke lige hvad jeg vil, kan du modtage mms på mobil? Så kan jeg sende den dertil
Dot D skriver: Hejsa. så er jeg tilbage. Min computer vil ikke lige hvad jeg vil, kan du modtage mms på mobil? Så kan jeg sende den dertil
ja det kan jeg sender lige en PB
Sendt per mail! ;-)
tak sveske.så den lige da du havde lagt den op.der skal stå Vorning istedet for Vorne
Kruse90 skriver: tak sveske.så den lige da du havde lagt den op.der skal stå Vorning istedet for Vorne
Aaaah hihi, ok, det er lige når det går lidt stærkt ;-)
Men kan du ellers lide den?
Sussie&Lilje skriver: Aaaah hihi, ok, det er lige når det går lidt stærkt ;-) Men kan du ellers lide den?
jepHar skrevet en PB til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128