Hej Piger.
Det hele startede til min termin d. 19/2 kl 15 da slimproppen går da jeg er gået ud for at tisse, ca 1 time efter begynder at jeg så småt at bløde men har ingen veer. Kæresten og jeg smutter ned i byen for at få handlet ind til weekenden og ca kl 18 begynder jeg at lidt veer men ikke nogle realmessige, imens vi så sidder og ser x Factor begynder de at komme med 7 - 5 min mellem rum og jeg ringer så til min mor som os skal med til fødslen. Hun kommer hjem til os og sidder og tar tid på veerene, men da jeg ikke syntes mine veer er så slemme beslutter jeg mig for at gå i seng og få noget søvn..
Søvn fik jeg ikke meget af for 1 time efter syntes jeg at de begynder at bidde og jeg ringer så til fødegangen og siger at vi er på vej, på det tidspunkt er kl 01,00 og vi ankommer til fødegangen 01.45
Jeg bliver så undersøgt og har slet ikke åbnet mig, men da jeg er så træt pga jeg ikke har fået sovet får jeg et skud morfin og sover til kl 14 dagen efter...
Jeg bliver så undersøgt igen og der er jeg en ½ cm åben, de beslutter sig for at køre en strimmel på mig og det gør de så et par timer og tingede ser stadig ikke anderledes ud og min lille pige har det super godt der inde så de sender mig hjem igen om aften , på det tidspunkt er kl 23.00 jeg når så næsten lige at komme inden for min hoved dør og gå i seng da veerene begynder at ta til, nu kommer de med 3 min mellemrum og jeg kan næsten ike holde ud at være nogle steder, så jeg står op igen og går ibad og ringer til føde gangen endnu engang og siger at nu er vi altså på vej tilbage..
da vi ankommer er jeg 5 cm åben, jeg snakker med jordemoderen omkring smertestillende og vi bliver enige om at jeg skal ha en epiduralblokade da jeg heller ingen søvn har fået..
Der kommer så en læge op og lægger den og wupti så kunne jeg ikke mærke mine veer mere og så kunne jeg sove
Natten gik og kl 9.00 havde jeg åbnet mig 8 cm så der tar de vandet da de ikke syntes der skete så meget, kl 10 er jeg 9 cm åben men min lille pige var ikke kommet ordenligt ned i bækkenet da hun lå en smule skævt med hovdet og sad fast, der kommer så en læge og undersøger mig og prøver at skubbe hende lidt op i håb om at hun vil komme rigtigt ned med hovdet men det ville hun bare ikke, den lille røver
kl 11.15 begynder lægerne at snakke om KS og der bryder min verden sammen, tanken om at jeg skulle skæres i kunne jeg slet ikke klare, men der var ingen anden udvej så jeg bliver kørt afsted så det ender med at søndag d.21/2 kl 12.11
sidder min kæreste med vores smukke pige på 3825 g. Sund og rask og bae supet lækker..
Undskyld hvis det er blevet et lidt rodet indlæg.
I får da lige et par billeder af prinsessen Hendes navn er
Izabell.