Nu vil vi gerne have hund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

lonemus

Nu er det igennem 2 år vi har talt om det, nu skal det være! Så vi er gået i gang med at finde en god opdrætter eller kennel.

Jeg har haft perserkatte de sidste 14 år, men i december måned sidste år, måtte vi desværre aflive den sidste. Jeg vil gerne have perserkatte igen, men først vil jeg gerne prøve at have en hund - det har jeg ønsket mig siden jeg var 5-6 år gammel!!

Valget er så faldet på en Golden Retriever hvalp, som jo er en rigtig familiehund, hvilket er vigtigt for os, nu hvor vi har de 2 små Begge børn er jo helt vilde med dyr, og de kigger med når vi finder lidt på nettet. Håber vi kan finde én her i løbet af foråret/sommeren .)

Nå, blot en lille update fra mig, hvad der sker i vores liv

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Munder

åhh, kan sagtens forstå I gerne vil have hund. Herhjemme bliver det ikke aktuelt i maaaaange år frem. Det kræver for meget, og vi har begge fuldtidsdstillinger, så det ville være synd for vuffen.

Anmeld

1. marts 2010

Heidi B

Glæder mig til at se billeder...

Vi har også besluttet at vi vil have hund, men ved ikke lige om det bliver i år eller næste år!!!

Jesper vil kun have boxer, så jeg skulle tage stilling til om jeg ville have boxer eller ej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.