Kom endelig i motionscenteret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Kloster

Hej Piger.

Så kom jeg endelig i motionscenteret i går. I 45 min. Og det gik faktisk ret godt. Jeg ved self lige ved at dø, men ihh hvor havde jeg det godt bagefter.

Jeg fandt ud af, jeg kun kunne løbe 500 m i et stræk. Det synes jeg, lyder af utrolig lidt. Men tilgengæld løb jeg så 3 x 500 m der i går. DET må sgu da give lidt. Lavede også lidt øvelser på de andre maskiner. Kan i hvert fald mærke det i dag, at jeg har arbejdet med min krop.

Ville bare lige fortælle lidt.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Halbschön

Kloster skriver:

Hej Piger.

Så kom jeg endelig i motionscenteret i går. I 45 min. Og det gik faktisk ret godt. Jeg ved self lige ved at dø, men ihh hvor havde jeg det godt bagefter.

Jeg fandt ud af, jeg kun kunne løbe 500 m i et stræk. Det synes jeg, lyder af utrolig lidt. Men tilgengæld løb jeg så 3 x 500 m der i går. DET må sgu da give lidt. Lavede også lidt øvelser på de andre maskiner. Kan i hvert fald mærke det i dag, at jeg har arbejdet med min krop.

VH Kloster

Lyder da bare super godt :-)

Jeg skal afsted på onsdag, så det glæder jeg mig rigtig meget til... Glæder mig dog ikke til at pruste og stønne nede i centeret og føle mig rigtig til grin, fordi min kondition virkelig er elendig!!

Anmeld

28. februar 2010

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej Piger.

VH Kloster

Hihi..ja, man overraskes over hvor dårlig form man er i, ikke...

Det er nok også faren ved dem der er tynde, de tænker tit at de jo er sunde nok...men man kan jo være det der kaldes tyndfed og det er bestemt ikke sundt..men super du kom igang..jeg synes det er verdens kedeligste sted, så jeg smutter ud på en løbetur i stedet...

Knus Eva,,

Anmeld

28. februar 2010

Kloster

Eva skriver:

Hihi..ja, man overraskes over hvor dårlig form man er i, ikke...

Det er nok også faren ved dem der er tynde, de tænker tit at de jo er sunde nok...men man kan jo være det der kaldes tyndfed og det er bestemt ikke sundt..men super du kom igang..jeg synes det er verdens kedeligste sted, så jeg smutter ud på en løbetur i stedet...

Knus Eva,,

Hej Eva.

Ja det er ikke så fedt et atde, motionscenteret, men det er en nødvendighed, når jeg skal træne NU.

Vi har sååå meget sne og is overalt, at det virkelig er halv livsfarligt at løbe ude, ell også skal man have de store vinterstøvler og skibukser på. For hvor der ikke er 30-40 cm sne, ja der er der blank is. Så jeg er nødt til at være i centeret nu. Har købe abonnement på 1 mdr, men er nok nødt til at tage 1 mdr mere, med mindre sne/is snart smelter.

Jeg har nået et af mine mål, og det er at komme igang

VH Kloster

Anmeld

28. februar 2010

Kloster

Renée88 skriver:

Lyder da bare super godt :-)

Jeg skal afsted på onsdag, så det glæder jeg mig rigtig meget til... Glæder mig dog ikke til at pruste og stønne nede i centeret og føle mig rigtig til grin, fordi min kondition virkelig er elendig!!

Hej hej.

Ja føj hvor jeg pustede og stønnede. Var sgu glad for, jeg var ene i centeret den sidste halve time, hvor jeg løb en del.

Kunne jo have skræmt andre væk

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.