Berlin !!!??! Must see?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Risen

Hej skønne piger, kvinder osv  

Min dejlige kæreste har lige bestil 2 suprise billetter til Berlin her næste søndag.. Og jeg har allerede bestemt at vi skal se KZ lejren 45 min ude for berlin.. (Pyhaa homoner og sådan et skrækkeligt sted, det skal nok se sjovt ud).. Men spørgsmålet er så hvad er et MUST SEE? .. Vi har 4 dage, så det er selvfølgelig begrænset hvor langt vi vil tage for at se noget.. knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

eirene

Ka-De-We skulle absolut være et besøg værd. Jeg har desværre ikke været der selv men har kun hørt godt. Det er et shoppingcenter som er kæmpestort. Priserne er helt i top så med mindre man har pengepungen i orden skal man ikke regne med at købe noget.

Men det kommer jo også an på hvad man går efter. :-)

Anmeld

28. februar 2010

Sisley

Hvis I er til museer, er der "Museums Insel" med bl.a. Pergamon museet, som jeg kan anbefale. Det jødiske og egyptiske museum skulle også være et besøg værd, men jeg har ikke selv været der.

Hvis I kan lide variete show så besøg "Wintergarden" - de kender det garanteret på hotellet og kan hjælpe Jer med at bestille billetter, hvis I ikke selv "gider" hente dem inden showet. Man kan også spise der.

Området omkring Potsdamer strasse og Friedrichs strasse er også et godt shoppingsted. KaDeWe skal ses men jeg  gider personligt ikke at handle der - det er for dyrt.

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.