Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uh! Held og lykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det spændende....
Susanne79 skriver: Ja, som overskriften siger, så er det vist min tur til at føde. Vandet gik her kl. 8.25 og veerne har meldt sig. Så nu er det bare at vente til de bliver regelmæssige ellers skal jeg på fødegangen kl 12 og undersøges. Så piger, send venligst en masse vestøv i min retning, så vores lille prinsesse snart ser dagens lys :-) Knus Susanne
Ja, som overskriften siger, så er det vist min tur til at føde.
Vandet gik her kl. 8.25 og veerne har meldt sig. Så nu er det bare at vente til de bliver regelmæssige ellers skal jeg på fødegangen kl 12 og undersøges.
Så piger, send venligst en masse vestøv i min retning, så vores lille prinsesse snart ser dagens lys :-)
Knus
Susanne
Nøøj hvor spændende, held og lykke med det hele
Hvor spændende!! Held og lykke
God arbejdslyst, hihi
Puuuuuster Ve-støv i din retning! *************
VILDT spændende! Jeg sender noget af mit ve-støv til dig... Ikke så meget, da jeg selv skal bruge det snart, og du er jo tydeligvis godt i gang
Julie
årh hvor godt. nu har du snart din skat i armene
vestøv sendes
baby2010 skriver: VILDT spændende! Jeg sender noget af mit ve-støv til dig... Ikke så meget, da jeg selv skal bruge det snart, og du er jo tydeligvis godt i gang Julie
Men hallo - du har jo først termin d. 8. marts!!! Snyd Ih, hvor er jeg misundelig!!!
Held & lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128