Vitaminpille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Skouboe

Freja er nu blevet et år, og er stoppet med d-dråber. Hun bryder sig ikke om mælk, så derfor mente DP-pædagogen at det var en god ide at vi gav hende kalk-tilskud, evt. en vitaminpille... 

Det synes jeg er en fantastisk ide, men man kan kun få det som piller, og min datter på 1 år kan altså ikke finde ud af at tygge sådan en - hun er ved at blive kvalt i den, og spytter den ud.

Jeg kan ikke finde den i dråber, og jeg tror ikke at vitaminerne overlever at komme med i grøden... hvad pokker gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Freja er nu blevet et år, og er stoppet med d-dråber. Hun bryder sig ikke om mælk, så derfor mente DP-pædagogen at det var en god ide at vi gav hende kalk-tilskud, evt. en vitaminpille... 

Det synes jeg er en fantastisk ide, men man kan kun få det som piller, og min datter på 1 år kan altså ikke finde ud af at tygge sådan en - hun er ved at blive kvalt i den, og spytter den ud.

Jeg kan ikke finde den i dråber, og jeg tror ikke at vitaminerne overlever at komme med i grøden... hvad pokker gør I andre?

Da Liva startede med vitamin piller brækkede jeg den i kvarte.

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Man kan købe det som dråber i Matas.
Men det er en noget dyrere løsning end pillerne.

Bianca fik dråber i lang tid først, da hun startede med vitaminer som 1 årig.

Men senere fik hun tilbudt vitaminpiller til børn, og hun spiser den som var det slik. De fåes jo med jordbær, hindbær, appelsin og trutti-frutti frugt smag - rigtig mange varianter.
Og da jeg opdagede hvor nemt hun tog pillen, så skiftede jeg over til det.

Bianca var også dårlig til at klare pillerne i starten, derfor gav jeg dråber.
Men måske de bare skal have lov at prøve flere gange, før de fanger fidusen. Eller også skal man knække pillen i mindre stykker?
Jeg satser ihvertfald lidt på, at få Celina til at tage pillerne i første omgang, når hun bliver 1 år, så vi slipper for dråberne, da de er ret dyre.

Anmeld

28. februar 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Man kan købe det som dråber i Matas.
Men det er en noget dyrere løsning end pillerne.

Bianca fik dråber i lang tid først, da hun startede med vitaminer som 1 årig.

Men senere fik hun tilbudt vitaminpiller til børn, og hun spiser den som var det slik. De fåes jo med jordbær, hindbær, appelsin og trutti-frutti frugt smag - rigtig mange varianter.
Og da jeg opdagede hvor nemt hun tog pillen, så skiftede jeg over til det.

Bianca var også dårlig til at klare pillerne i starten, derfor gav jeg dråber.
Men måske de bare skal have lov at prøve flere gange, før de fanger fidusen. Eller også skal man knække pillen i mindre stykker?
Jeg satser ihvertfald lidt på, at få Celina til at tage pillerne i første omgang, når hun bliver 1 år, så vi slipper for dråberne, da de er ret dyre.

er der nogen form for smag i dråberne? Nikoline kan nemli ikke tåle alt det der jordbør hindbær lime fis...

Anmeld

28. februar 2010

Mutti2

Det er gode forslag de andre kommer med  

Ellers kan du prøve at knuse dem imellem to skeer!!

Der er jo sødet smag i de fleste af de der børnevitaminpiller!! Så børnene (de fleste) elsker jo smagen af dem! Så om de er knust eller ej, tror jeg de vil lade det glide ned alligevel!!

Herhjemme har Milla-Victoria svært ved at acceptere at man kun må få en om dagen!!

Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.