sexmesse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

saxa

Er der nogle af jer kvinder (og mænd) herinde der har eller skal opleve sexmessen i år.. Vi skal selv derud i morgen i Aalborg og se hvad det er for noget.. Og gud hvor jeg glæder mig.. Nu er det ikke fordi vi er sådan nogle sexfreaks eller noget - blot nysgerrige..

Er da lidt spændt på hvad det er for noget, for har personligt aldrig været til sådan en stor messe før..

God weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Diana...

Jeg plejer og være i Valby-hallen hvert år, men i år må jeg desværre springe fra. 

Det er så fedt, jeg elsker og være der og man kommer altid fra med en masse ideer osv. 

God fornøjelse i morgen jeg slet ikke misundelig 

Og rigtig god weekend til dig os.

Anmeld

27. februar 2010

saxa

Jeg plejer og være i Valby-hallen hvert år, men i år må jeg desværre springe fra. 

Det er så fedt, jeg elsker og være der og man kommer altid fra med en masse ideer osv. 

God fornøjelse i morgen jeg slet ikke misundelig 

Og rigtig god weekend til dig os.

Tak.. Er da også lidt spændt på at se om det lever op til forventningerne - har da set lidt klip derudefra i tv, og det er skisme da stort..

Vi er da lidt spændte på det..

Anmeld

27. februar 2010

Diana...

saxi skriver:

Tak.. Er da også lidt spændt på at se om det lever op til forventningerne - har da set lidt klip derudefra i tv, og det er skisme da stort..

Vi er da lidt spændte på det..

Ja det kan jeg godt forstå i er :) Det er virkelig også godt. I kan godt glæde jer.

Anmeld

6. marts 2010

Lone Jakobsen

vil lige høre....hvordan var det så? har aldrig været til en, men er utroligt nysgerrig. så ku være spændende at ta til en engang.

Anmeld

6. marts 2010

krofo

Var  i Ålborg og lure, masser af ting at kigge på og masse af inspiration med hjem.........

Anmeld

6. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er i valbyhallen lørdag fra 18-02 - Heldigvis i MODSATTE ende af scenen...

Anmeld

6. marts 2010

BinaMor

render sælgerne halvnøgne rundt? sys jeg så i tv der feks var topløs servering osv.

Anmeld

6. marts 2010

krofo

gabriellasmor skriver:

render sælgerne halvnøgne rundt? sys jeg så i tv der feks var topløs servering osv.

Der var nogle af dem der var topløse eller i frække outfits.....

Men ikke alle der burde ha gjort det  men er jo et frit land vi lever i (heldigvis)

Anmeld

6. marts 2010

saxa

nutche skriver:

vil lige høre....hvordan var det så? har aldrig været til en, men er utroligt nysgerrig. så ku være spændende at ta til en engang.

Det var skide sjovt altså..  Men altså den første runde vi gik, var sådan lidt.. Hmmm.. Men da vi ligesom begge var blødt lidt op, kunne vi virkelig gå og hygge os med at kigge sjove ting og sager.. Det var faktisk rigtig hyggeligt.. Mn mand så damestrip og jeg så selvfølgelig mandestrip..  

Er da sikker på vi også tager afsted næste år.. Det giver da lidt krydderi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.