Lige et par mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Kaufie

Et par bage-spørgsmål til de klogeste mødre....

Jeg er i gang med at bage igen - denne gang TUCkikskage, hvor der kun skal bruges æggehvider...... Hvad skal man så lige bruge 6 æggeblommer til??

Og lige et mere: I sidste weekend lavde jeg kage med ultimate chocolate frosting. Der blev en hel del frosting til overs - og så kommer spørgsmålet til.....0kr....men en masse taknemmelighed.... Hvor længe kan det snask holde sig? Kan man evt fryse det?

Fanks for helfing me out....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Siber

Jeg ved det simpelthen ikke

Knus SIber, der kun kan følge en opskrift og har ingen livlig fantasi vedr mad! Det står min mand for!

Anmeld

27. februar 2010

Astrid P

Kaufie skriver:

Et par bage-spørgsmål til de klogeste mødre....

Jeg er i gang med at bage igen - denne gang TUCkikskage, hvor der kun skal bruges æggehvider...... Hvad skal man så lige bruge 6 æggeblommer til??

Og lige et mere: I sidste weekend lavde jeg kage med ultimate chocolate frosting. Der blev en hel del frosting til overs - og så kommer spørgsmålet til.....0kr....men en masse taknemmelighed.... Hvor længe kan det snask holde sig? Kan man evt fryse det?

Fanks for helfing me out....

Ingen anelse, men en opskrift på den der frosting ville være lækkert!

Anmeld

27. februar 2010

Muffinmus

Astrid P skriver:

Ingen anelse, men en opskrift på den der frosting ville være lækkert!

Enig..del

Anmeld

27. februar 2010

Kaufie

Jeg er ret overbevist om at den ligger på Kageforummets opskriftstråd..... Med en masse smør, flormelis og kakao....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.