Har verdens bedste forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Siber

og det synes jeg lige at I skal vide.

Andreas skal rejse til Afrika med sit arbejde den 10 marts, og skal være væk i 2½ uge. Mine forældre kommer derfor til os i 2 uger og hjælper mig. Det bliver så godt, og super dejligt med hjælp.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem ( jo jeg skulle være hjemmegående) og jeg sætter stor pris på dem, og det har jeg også sagt til dem

Knus Siber, der mangler lidt netværk her i Norge, det kan jeg sku godt mærke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

..

Hvor er det bare dejligt at læse, især at du også har fortalt dem hvor meget du sætter pris på alt deres hjælp Det er virkeligt fantastisk med gode forældre!!

Rikke - som selv har verdens bedste mor, vi snakker eller smser mindst en gang om dagen og ungerne elsker hende og omvendt og hun kommer ALTID når vi har brug for hjælp

Anmeld

27. februar 2010

BK

Siber skriver:

og det synes jeg lige at I skal vide.

Andreas skal rejse til Afrika med sit arbejde den 10 marts, og skal være væk i 2½ uge. Mine forældre kommer derfor til os i 2 uger og hjælper mig. Det bliver så godt, og super dejligt med hjælp.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem ( jo jeg skulle være hjemmegående) og jeg sætter stor pris på dem, og det har jeg også sagt til dem

Knus Siber, der mangler lidt netværk her i Norge, det kan jeg sku godt mærke!

Jeg tror ikke de slår mine... 

Hver anden uge agere mine forældre barnepiger for begge børn pga. afhentningsvanskelighedder pga. Kai's arbejde... De står altid på spring for at tage børnene...

Skal jeg låne 1000 kr får jeg dem hvis de har dem... 

Mens vi ingen bil havde lånte vi nogen gange deres bil et par gange i ugen...

Anmeld

27. februar 2010

Anja

Det er rigtigt dejligt for dig

Anja  - misundelig på dem med gode forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.