Hvad er din ynglings smoothie - del og hent inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.928 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

CS

Har lige siddet og læst en del herinde om smoothies og så tænkte jeg der er en kageklub - og jeg er smask forelsket i smoothies, så hvorfor ikke lave en smoothie klub. Her kan du blive inspireret med andres ynglings smoothie -

jeg ligger gerne ud med en æble ingefær smoothie.

To æbler, godt med isterninger + lidt ingefær (2-3 skiver) + 1 brev grøn the pulver(kan købes i helsekost butikker)  mums

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Mettemus

God ide!!!

Jeg kan desværre ikke selv tage credit for denne her, men den er rigtig, rigtig god:

Passion, banan, hindbær + masser af is (evt. vanilieis hvis man vil være lidt ekstra god ved sig selv)

- Mette

Anmeld

1. marts 2010

CS

Mettemus skriver:

God ide!!!

Jeg kan desværre ikke selv tage credit for denne her, men den er rigtig, rigtig god:

Passion, banan, hindbær + masser af is (evt. vanilieis hvis man vil være lidt ekstra god ved sig selv)

- Mette

Uhhhhhmmmm lex lex

Anmeld

1. marts 2010

Malthesmoar

Frosne jordbær/hindbær mv

Cheasy vanillie youghurt(0.01%)+ skummemælk i blender el en tur m stavblenderen

Det er Vores yndling...mums

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Vi bruger altid soyamælk med vanillesmag når vi laver dem, det er guf.

Anmeld

1. marts 2010

smokin

Jeg prøvede at lave en chokoladesmoothie den anden dag. Det blev ret vellykket. 

Frosne jordbær, hindbær, en banan og chokoladeis (helst en med stykker) og lidt mælk til at gøre det muligt for blenderen at køre rundt. 

Det var bare fantastisk.

Ud over det elsker jeg blåbærsmoothie. Frosne blåbær, cheasy youghurt vanilie og lidt mælk. Det er bare bonus.

Anmeld

1. marts 2010

smokin

Zette skriver:

Jeg prøvede at lave en chokoladesmoothie den anden dag. Det blev ret vellykket. 

Frosne jordbær, hindbær, en banan og chokoladeis (helst en med stykker) og lidt mælk til at gøre det muligt for blenderen at køre rundt. 

Det var bare fantastisk.

Ud over det elsker jeg blåbærsmoothie. Frosne blåbær, cheasy youghurt vanilie og lidt mælk. Det er bare bonus.

Eller mango, jordbær og hindbær...

Anmeld

1. marts 2010

Malthesmoar

Malthesmoar skriver:

Frosne jordbær/hindbær mv

Cheasy vanillie youghurt(0.01%)+ skummemælk i blender el en tur m stavblenderen

Det er Vores yndling...mums

Glemte self banan(frisk)

Anmeld

1. marts 2010

Mutti2

Åhhh sikke da en genial tråd  

Jeg ved ikke hvad favoritten er herhjemme.

Men jeg kan da lige dele den vi fik i morges

Æble, pære, banan, appelsin juice (ægte frugtsaft med frugtkød) frosne hindbær (i stedet for isterninger), samt et par gulerødder  

MUMS

Anmeld

3. marts 2010

CS

Ahhhhh fantastisk - hvor er det skønt  skal have fat i min veninde der har bogen med al verdens skønne smoothies med bla. spinat og lakrids - den er MUMS!!!

Men indtil da kan jeg bringe lidt banan, hindbær, blåbær + soja med vanilje smag  eller banan, mango, jordbær + soja med vanilje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.