Pks på skejby sygehus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

mallie26

Nogle der vil fortælle om deres Pks forløb på skejby sygehus???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

mallie26 skriver:

Nogle der vil fortælle om deres Pks forløb på skejby sygehus???

Fik pks på kolding... Kan det bruges?

Anmeld

27. februar 2010

anna-jonas

Hej!

Jeg har fået både et akut og et planlagt ks på skejby. Det var en fantastisk oplevelse med det pks...............har også prøvet at føde almindeligt, og det pks var helt på højde med den oplevelse. Det var dybt proffesionel håndværk, og super service..........både før, under og efter fødslen af min datter. Det akutte ks var lidt en anden historie.........men det skyldes ikke læger, jm eller andre.........mere de dramatiske omstændigheder, der gjorde at det blev nødvendigt.

Glæd dig blot...........det er sgu' en velsmurt (føde) maskine at blive indlagt på........

Anmeld

27. februar 2010

mallie26

Frederic's moar skriver:

Fik pks på kolding... Kan det bruges?

Ja endelig

Anmeld

27. februar 2010

mallie26

Anna-jonas skriver:

Hej!

Jeg har fået både et akut og et planlagt ks på skejby. Det var en fantastisk oplevelse med det pks...............har også prøvet at føde almindeligt, og det pks var helt på højde med den oplevelse. Det var dybt proffesionel håndværk, og super service..........både før, under og efter fødslen af min datter. Det akutte ks var lidt en anden historie.........men det skyldes ikke læger, jm eller andre.........mere de dramatiske omstændigheder, der gjorde at det blev nødvendigt.

Glæd dig blot...........det er sgu' en velsmurt (føde) maskine at blive indlagt på........

Super at vide  Er nemlig meget nervøs for det

Anmeld

27. februar 2010

anna-jonas

mallie26 skriver:

Super at vide  Er nemlig meget nervøs for det

Det skal du ikke være.................de er super, super dygtige og professionelle............

Held og lykke med det hele......

Anmeld

27. februar 2010

mallie26

Anna-jonas skriver:

Det skal du ikke være.................de er super, super dygtige og professionelle............

Held og lykke med det hele......

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.