Tilvækstscanningen gik super!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

M.O.A.R.

Hej Tøser!

Jeg ved til tilvækstscanning igår (pga jeg har for høj BMI) og hvor var det SKØNT at se lille junior på skærmen igen.

Han vokser godt, lidt for godt synes jeg egentlig..

I kan lige få lidt af reaultaterne her..

BPD (hoveddiameter) - 9 cm

Beregnet fostervægt - 2071 g

Ca 42 cm lang

Fosterbevægelser - normal

Ligger med hovedet nedad

Fostervand - normal.

ENDELIG var han også lidt samarbejdsvillig til vi kunne se lidt ansigt denne gang, trods det kun var i 2D format, var det skønt at se. Han lå og gumlede lidt og rakte tunge af os
Fik 2 billeder med hjem, men man skal ha forklaret en del før man virkelig kan se hvad det skal ligne på billedet. 

Alt så godt ud og jordmoderen synes tallene var meget fine, selvom hun synes hans hoved var temmelig stort allerede.
Nu skal vi til endnu en tilvækstscanning den. 29/3 og samme dag skal jeg til fotograf og ha taget gravidbilleder, så det bliver også en skøn dag jeg ser frem til

Ville bare lige dele min dejlige scanning igår med jer

en meget glad Malene 32+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

... Det da flot...

Det må være dejligt at se prinsen... Og kanon han vokser så fint.

Anmeld

2. marts 2010

M.O.A.R.

Det var virkelig også skønt

Skal se om jeg kan få taget et godt billede af scanningsbillederne så lægger jeg dem herind til udstilling

Malene 33+0

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

MaleneF skriver:

Hej Tøser!

Jeg ved til tilvækstscanning igår (pga jeg har for høj BMI) og hvor var det SKØNT at se lille junior på skærmen igen.

Ca 42 cm lang

Ligger med hovedet nedad

Fostervand - normal.

ENDELIG var han også lidt samarbejdsvillig til vi kunne se lidt ansigt denne gang, trods det kun var i 2D format, var det skønt at se. Han lå og gumlede lidt og rakte tunge af os
Fik 2 billeder med hjem, men man skal ha forklaret en del før man virkelig kan se hvad det skal ligne på billedet. 

Alt så godt ud og jordmoderen synes tallene var meget fine, selvom hun synes hans hoved var temmelig stort allerede.
Nu skal vi til endnu en tilvækstscanning den. 29/3 og samme dag skal jeg til fotograf og ha taget gravidbilleder, så det bliver også en skøn dag jeg ser frem til

Jeg har også for højt BMI, men er ikke blevet tilbudt en sådan scanning. Er det kun nogle der får det, ved du det?

Godt den lille har det godt, og sikke en basse!!

Anmeld

2. marts 2010

lillemunk

Hvor dejligt alt er som det skal være

Anmeld

2. september 2010

karina pigen

MaleneF skriver:

Hej Tøser!

Ca 42 cm lang

Ligger med hovedet nedad

Fostervand - normal.

hej hej nu ved jeg godt tråden er lidt gamle. men.

jeg skal selv til tilvækst scaning grunden min BMI..

men jeg sidder lige og tænker hvorfor du skulle til 2 af dem da den første var normalt..

jeg har nemlig kun fået en tid....og så lige en sukkebelastnings prøve oz for at vide om jeg har graviditets sukkersyge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.