kender i det...(møbler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Loggidut

Vi skal igen igen have nyt spisebord i køkkenet...det vi har kan simpelthen ikke holde en meter, vi bruger det jo konstant.

og nu står vi i den situation at vi skal have nyt, jeg ved lige hvad jeg gerne vil have...inde i mit univers har jeg allerede et klart billede af kurveflettede spisebordsstole, med høj ryg, noget kram som kan holde, og som jeg kan betrække med hvidt stof (i know at det ikke er smart, med hvidt betræk og små børn) men jeg har virkelig den her drøm om et  mørkt spisebord med de her 6 stole til..

Jeg kan bare ikke finde dem, ihvertfald ikke til den pris jeg vil give...for jeg er jo nærrig, og desuden vil michael have et lyst egetræsbord, og det passer jo slet ikke sammen med det billede jeg havde af mit perfekte køkken.

Hvor er det i virkeligheden synd, for det ender nok med jeg får min vilje, og det ender nok også med jeg bliver træt af dem igen...

men altså, det er lige det jeg ønsker mig her og nu!

Er der nogen der aner hvor man kan finde et sæt af de stole, med et lyst bord til, og til overskuelige penge?

Jeg ved Biva har dem til 300 kr. stykket...men altså ud over biva.

aj jeg vil ingen steder med det her, bare ønske jeg kunne knipse med fingrene og få det jeg gerne ville...her og nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

BK

Har du prøvet bilka/a-z

Anmeld

27. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Har du prøvet bilka/a-z

jeg har forsøgt, men jeg kan ikke rigtig finde noget i bilka...kan måske være a-z har en anden hjemmeside...prøver lige, og tak

Anmeld

27. februar 2010

Siber

Jeg kan kun nikke til din drøm! Jeg er også (inde i mit hoved) ved at indrette vores stue, og tøsernes værelse. Hvis det stod til mig havde jeg bare købt det jeg gerne ville have, men heldigvis har jeg en klog mand, som mener man skal spare lidt op. Så jeg venter i spænding!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at finde billige møbler, for jeg er ikke helt sikker på hvad det er du søger? er det kurvestole eller? kan jeg se et billede?

Knus SIber, der elsker og drømme om alt det jeg ikke kan få (men nogen gange får alligevel) elsker boligblade!

Anmeld

27. februar 2010

BK

Hm det virkede ikke...

Sådan noget i den stil her tror jeg

Anmeld

28. februar 2010

Loggidut

jeg er ude i noget ala det her...og nu er billedet da vist enormt, lol...men aner ikke hvordan jeg får det ned i normal størrelse

Anmeld

28. februar 2010

Loggidut

nå den går slet ikke...jeg linker lige hjemmesiden i stedet for

http://www.biva.dk/product/?ProdId=330327

Anmeld

28. februar 2010

Grynt

Loggidut skriver:

nå den går slet ikke...jeg linker lige hjemmesiden i stedet for

http://www.biva.dk/product/?ProdId=330327

De er da bestemt også ret fede. Men hvorfor så ikke købe dem der er i Biva? eller har Ikea måske noget?

Hvor praktiske er de egentlige? Tænker på rengøring af stolene efter et glas mæk er spildt, eller sovsen dryppede af kartoflen eller når drengene kommer ind med møj beskidte hænder. Jeg har absolut ingen anelse af hvordan de står til rent praktisk???????? Men syntes de er fede  Gad faktisk godt have sådan nogle stole hvis det ikke var fordi jeg lever med nogle små svin her hjemme

Anmeld

28. februar 2010

Siber

Har lige set ikea igennem, de har kun hvor der er stof på ryggen og sædet. Altså samme model bare ikke kurve!

Jysk har også  nogen kun med stof

nå det var ikke meget hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.