Vi skal igen igen have nyt spisebord i køkkenet...det vi har kan simpelthen ikke holde en meter, vi bruger det jo konstant.
og nu står vi i den situation at vi skal have nyt, jeg ved lige hvad jeg gerne vil have...inde i mit univers har jeg allerede et klart billede af kurveflettede spisebordsstole, med høj ryg, noget kram som kan holde, og som jeg kan betrække med hvidt stof (i know at det ikke er smart, med hvidt betræk og små børn) men jeg har virkelig den her drøm om et mørkt spisebord med de her 6 stole til..
Jeg kan bare ikke finde dem, ihvertfald ikke til den pris jeg vil give...for jeg er jo nærrig, og desuden vil michael have et lyst egetræsbord, og det passer jo slet ikke sammen med det billede jeg havde af mit perfekte køkken.
Hvor er det i virkeligheden synd, for det ender nok med jeg får min vilje, og det ender nok også med jeg bliver træt af dem igen...
men altså, det er lige det jeg ønsker mig her og nu!
Er der nogen der aner hvor man kan finde et sæt af de stole, med et lyst bord til, og til overskuelige penge?
Jeg ved Biva har dem til 300 kr. stykket...men altså ud over biva.
aj jeg vil ingen steder med det her, bare ønske jeg kunne knipse med fingrene og få det jeg gerne ville...her og nu!
Anmeld