hvordan holt i navngivnings fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

creative

jeg vil gerne høre om der er nongen tradisjoner ved en navngivnings fest og ligt om hvordan i har fejer dagen?

skal man nå det inde for en bestemt tids periode ? 

vi leder efter en bilig men hyggelig løsning, vi bor på fyn men resten af vores familie er i kbh. så kan ikke rigtig finde ud af hvor vi skal holde det. Jeg har mulighed for at låne et meget stort telt gradis, vi har os selv en stor lejlighed der også kunne være en mulighed.

glæder mig til at høre om jeres fest v.h. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

SAL

Hej!

Vi holdt navngivningsfest for vores søn i oktober sidste år...og det var bestemt ikke vejr til at være udenfor!

Vi er så heldige, at min kærestes far har sommerhus på Langeland som vi frit kan benytte - vi var 20 og det kunne vi ikke huse i vores lejlighed! Så vi holdt det i sommerhus med hjemmelavet mad (salater og forskellige slags kød plus æblekager)

Vi ville ikke have det skulle være så formelt, og det blev det heller ikke...En stille og rolig dag hvor folk hyggede sig foran brændeovnen i praktisk tøj

Det er ingen tidsfrist ved navngivning..altså jeres barn er vel navngivet ved fødslen samt alle de formelle ting er på plads med navneattest osv? Festen er jo noget I helt selv bestemmer!!!!

Vi var osse ude i om vi skulle leje noget festlokale - men syns alligevel sommerhuset var mere hyggeligt! Men festlokale kunne være en god mulighed....Eller måske en hyggelig café ville være en mulighed? Hvor de bare lukkede ned og jeres selvskalb kunne have det for jer selv??

Håber I finder ud af noget godt! Og tillykke med nanvgivningen!

Anmeld

27. februar 2010

hc=k

Vi holdt ikke noget som helst. det var nemmest

Anmeld

27. februar 2010

SpunkenJo

Navngivningsfesten hoder du når I har lyst til det
- men kommunen vil have et navnindefor ca. 6 mpneder mener jeg det er. Ellers vil du blive kontaktet!!! Altså navneattesten skal være iorden.

Vores navngivningsfest var 4. juli sidste år, og der var bare SÅ VARMT! Vi holdt det hjemme i vores have, som vi havde delvist overdækket med sejl, og sat borde og bænke under. I vores have er der også en swinningpool, og gæsterne havde badetøj med, så der lå de nærmest hele dagen.

Vi serverede brunch, inden vi gik på rådhuset, og fik mor og far svejset sammen. Hjemme igen fejrede vi med lækker kage og champagne.

Til frokost, var der buffet af grøntsager og pålæg til sandwich'es, som folk så selv smurte. Og til aftensmad grillede vi lækre bøffer, spareribs, og dertil var der igen buffet af div. salater og kartofler i forskellige udgaver.

Det var en lang, med fantastisk dag, som varede fra 9.30 - til de sidste gæster gik hjem kl. 0300.

Det var hovedsageligt vores venner der var inviteret. Af familie, havde vi kun bedsteforældrende, vores søskende og olden

Ialt var vi omkring de 30 mener jeg.

Dejlig afslappet og uformel fest

Anmeld

27. februar 2010

creative

det lyder bare som nogen super hyggelige fester, det var nået i den stil jeg hade tænkt mig, min far har et sommerhus som vi nok ville kunne låne vis vi var hurtig ud, da han lejer det ud det meste af sommeren, min mor har en lækker have hvor vi helt sikkert også kunne være så mulighederne er mange

jeg er først sat til d. 27/3 men da jeg tænkte at vi ville holde det til sommer, kunne det jo ikke skade at begynde at overveje det så småt nu og se ligt på hvad det ville koste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.