Ondt i hænderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

MariaJ

Tusind tak for svaret Karina/Ranarupta. Det er faktisk lige præcis de symptomer jeg har, inklusiv at lillefingeren overhovedet ikke er påvirket.  Hos mig hjælper det også at ryste hænderne. Så vidt jeg har forstået, er det normalt ikke aktuelt med operation hvis man får KTS som graviditetsgene, da det typisk går væk når man har født (går ud fra at nerven ikke er egentlig klemt, men bare klemt "midlertidigt" pga væsken i kroppen). Det får vi jo se.

Jeg skal skrive en opdatering, når jeg har været hos lægen.

God bedring til dig og de andre i denne tråd, og håber vi alle får normale hænder igen, når babyerne kommer til verden.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Ranarupta

MariaJ skriver:

Tusind tak for svaret Karina/Ranarupta. Det er faktisk lige præcis de symptomer jeg har, inklusiv at lillefingeren overhovedet ikke er påvirket.  Hos mig hjælper det også at ryste hænderne. Så vidt jeg har forstået, er det normalt ikke aktuelt med operation hvis man får KTS som graviditetsgene, da det typisk går væk når man har født (går ud fra at nerven ikke er egentlig klemt, men bare klemt "midlertidigt" pga væsken i kroppen). Det får vi jo se.

Jeg skal skrive en opdatering, når jeg har været hos lægen.

God bedring til dig og de andre i denne tråd, og håber vi alle får normale hænder igen, når babyerne kommer til verden.

Maria

Det mener jeg også, at min læge sagde

Så det kunne jo være lækkert, hvis det forsvinder igen hos dig!

Tak og også god bedring til dig  

Anmeld

27. februar 2010

Snuffler25

mine fingre ligner små cocktailpølser specielt om morgen

Kan i hvert fald ikke have mine ringe på mere

knus jill

Hey
Ej jeg er også helt glad for dette indlæg - er selv begyndt at have det sådan med mine hænder. Opstod nok for en 14 dages tid siden... - gjorde ondt om natten, hævede og var meget varme. Og om morgenen er de ligesom lidt "stive" i det og skal bevæge dem en del for at få "gang i dem", sådan åbne hånden og knytte den igen hehe.

Må være vand i hænder ja. Jeg har også taget mine ringe af nu, gjorde jeg for et par dage siden. Irriterer mig at jeg ikk ka ha min vielsesring på

hilsner fra Mette med chuppy fingre 33+6

Anmeld

27. februar 2010

LotteGabriella

Ranarupta skriver:

Nu er jeg lige ved at være 24+0 (lørdag) og har i nogle uger nu, haft gener i hænderne.

Om natten føles det som om, at mine hænder hæver op og er ømme, når jeg så prøver at få gang i dem om morgenen.
Men de ser ikke hævede ud, overhovedet!

Men nu er leddene begyndt at være mere ømme og smertefulde som dagen går.

Har I andre det også sådan? I så fald, gør I så noget, der kan lindre smerterne?

Det havde jeg også problemer med...og nogle gange var det som om at de låste i ledene i fingrene Jeg fik tilbudt akupunktur igennem min læge, men det blev ikke nødvendigt

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

Snuffler25 skriver:

Hey
Ej jeg er også helt glad for dette indlæg - er selv begyndt at have det sådan med mine hænder. Opstod nok for en 14 dages tid siden... - gjorde ondt om natten, hævede og var meget varme. Og om morgenen er de ligesom lidt "stive" i det og skal bevæge dem en del for at få "gang i dem", sådan åbne hånden og knytte den igen hehe.

Må være vand i hænder ja. Jeg har også taget mine ringe af nu, gjorde jeg for et par dage siden. Irriterer mig at jeg ikk ka ha min vielsesring på

hilsner fra Mette med chuppy fingre 33+6

hehe det er lige sådan mine pølser føles;-)

ikke vildt charmerende hva;-)

smider lige to billeder af gøl-pølserne fra i morges.......mine hænder er ikke speciel feminine for tiden

knus jill

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2010

Tulle28

Ved ikke om det kan være det, men har en veninde som også fik ondt i leddende da hun var gravid, og det viste sig at være underskud af D vitamin som var årsagen. Måske det er værd at blive testet for det?

Anmeld

27. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg var gravid med min datter led jeg de sidste mange uger, af fingre som sov og det gik op i mine arme. Det var især MEGET slemt om natten. Jeg rystede dem og nogen gange måtte jeg op og gå rundt for, at få "følelsen" tilbage i dem. Det var MEGET ubehagelig.

Jeg sagde det flere gange, da jeg var til JM og de sagde bare, at det måtte jeg leve med. Indtil det sidste besøg hos JM. Der kom jeg ind til en erfaren en og hun sagde med det samme; akuputur. Det skulle kunne tage toppen af det og de henviste faktisk gravide videre. Desværre var der ventetid og jeg nåede, at føde inden, at jeg kom til. Så måske det var en ide, at prøve?

Knus

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.