Skejby sygehus + lattergas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Sara.

Nogen der lige har født på Sjeby som ved om man stadig kan få lattergas som smertestillende??

Under min fødsel med min pige (oktober 2007) fik jeg steriltvandspabler og lattergas og det var virkelig det bedste, så det ville jeg gerne ha igen om en 4 uger + / -.

MEN har lige læst herinde på siden at brugen af lattergas er stoppet da det menes at sløve baby efter fødslen og evt gravide jordemødre mm. på fødselsgangen kan abortere af det

JEG VIL HA DET!!! (Men har FULD FORSTÅELSE for hvis det nu er forbudt!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Men er der nogen der ved om det er blevet det på skejby?

Mvh Sara  36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lærkes_mor skriver:

Nogen der lige har født på Sjeby som ved om man stadig kan få lattergas som smertestillende??

Under min fødsel med min pige (oktober 2007) fik jeg steriltvandspabler og lattergas og det var virkelig det bedste, så det ville jeg gerne ha igen om en 4 uger + / -.

MEN har lige læst herinde på siden at brugen af lattergas er stoppet da det menes at sløve baby efter fødslen og evt gravide jordemødre mm. på fødselsgangen kan abortere af det

JEG VIL HA DET!!! (Men har FULD FORSTÅELSE for hvis det nu er forbudt!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Mvh Sara  36+0

Så vidt jeg ved har de stadig lattergas som smertelindring!

Nu blev det ikke aktuelt for mig, da jeg fødte ved pks på Skejby for 8 dage siden, men mener da jeg fik at vide det var en mulighed dengang jeg snakkede alm fødsel med dem!?

Mon ikke det står på deres hjemmeside?

Knus

Anmeld

27. februar 2010

Sara.

Caroline86 skriver:

Så vidt jeg ved har de stadig lattergas som smertelindring!

Nu blev det ikke aktuelt for mig, da jeg fødte ved pks på Skejby for 8 dage siden, men mener da jeg fik at vide det var en mulighed dengang jeg snakkede alm fødsel med dem!?

Mon ikke det står på deres hjemmeside?

Knus

Har prøvet at undersøge det på deres hjemmeside men kan ikke finde frem til det...

Jeg må spørge min jordemor når jeg skal til hende om et par uger.....

Anmeld

27. februar 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

Mvh Sara  36+0

Aner intet om det, men jeg ved hvorfor de ikke bruger det på Kolding Sygehus, hvor jeg fødte.

Det var fordi at det var for skadeligt for alle jordemødrene i rummene, simpelthen fordi at de gik rundt i en rus af lattergas hele tiden...

Håber de stadig har det på Skejby, når du var så glad for det sidst

Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

27. februar 2010

Sara.

Okay ja det lyder heller ikke godt at gå rundt i sån en rus hele tiden, sikke et arbejde

Jeg forstår godt hvis det er forbudt, havde alligevel bare tænkt at det hjalp mig rigtig meget så det ville jeg gøre igen..

Anmeld

27. februar 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

Okay ja det lyder heller ikke godt at gå rundt i sån en rus hele tiden, sikke et arbejde

Jeg forstår godt hvis det er forbudt, havde alligevel bare tænkt at det hjalp mig rigtig meget så det ville jeg gøre igen..

Det kan jeg godt forstå, jeg vil helt sikkert også foretrække den form for smertestillende jeg fik under min fødsel i oktober, når jeg engang skal ha' en lille igen..

Anmeld

27. februar 2010

SHERO

Jeg fik tilbudt lattergas på skejby, men er bange for masker så sagde nej tak.... :-D Så 99% sikker på de stadig bruger det...

Anmeld

27. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik det i 2006. Jeg håber stadig de bruger det, for jeg har også planer om at få det igen

Anmeld

27. februar 2010

Sara.

Renée88 skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg vil helt sikkert også foretrække den form for smertestillende jeg fik under min fødsel i oktober, når jeg engang skal ha' en lille igen..

Ja præcis.... føler lidt jeg ved hvad jeg går ind til, men det er selvf. ikke til at vide hvordan den her fødsels bliver...

Tak for svar

Anmeld

27. februar 2010

Sara.

Tullen85 skriver:

Jeg fik tilbudt lattergas på skejby, men er bange for masker så sagde nej tak.... :-D Så 99% sikker på de stadig bruger det...

Uuuhhh det lyder godt Kan se det ikke er så lang tid siden du har født.. Mange gange tillykke

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.