Tak for jeres svar! Dem har jeg læst med stor interesse!
Jeg tror, at jeg bliver ved med at amme ham i søvn og hvis han ikke fælder i søvn med det samme, så kan han ligge og hygge i sengen og så kommer jeg nok løbende, når han råber om hjælp
For jeg ingen erfaring har med det, da jeg var vant til at bare amme og amme og amme og så give en sut i munden og så var han væk. Men det er rigtigt, at man kan tilknytte dem til noget andet. Jeg husker, at jeg blev træt, at det var så sjovt for ham at kaste sutten ud af sengen. En aften blev det til 3 sutter som lå i tremmesengen. Han var 10 måneder og jeg besluttede, at det var slut med sutten. I en periode har jeg givet ham en lille tæppe. Den lå på min skulder og han puttede med den. En aften har jeg taget sutten og han var noget ked, men han fik tæppen. Den nat vågnede også mange gange. Men næste aften husker jeg, at han var lidt ked i kun 3 min. eller så noget og så sov ham!
Så det var tæppet, der har givet ham tryghed alligevel.
Men nu uden sut var jeg lidt forvirret. Han er også kun 4 måneder og man skal ikke spekulere så meget om det endu, for de ændrer sig så meget hele tiden. Men jeg kunne ikke lade det være med at tænke, hvordan vi vil gøre det. For jeg er også låst derhjemme, da det er kun mig der kan putte (han vil hellere ikke få en flaske). Men det kunne være, at når han bliver 6 måneder må jeg også give ham en tæppe og måske stille og rollig, kan han blive glad for den og sutte på den så tosset han vil og sove. Synes I, at det kunne være en god plan?
Anmeld