Hvordan får man en gulerod til at smage som Ben&jerry.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Honningblomst

jeg gad virkelig godt finde ud af det....jeg vil sgu ha' is og ikke en gulerod, gulerødder er altså en smule opreklamerede hvis i spørger mig...øv..

Alle jer andre der også skal være lidt sunde, hvad spiser I når familien spiser alt det man ikke må.. ??

Knus Eva,...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Vingummien

Vindruer... Mums

Anmeld

26. februar 2010

ooo

Tjaaa, lige det der med at få gulerødder til at smage som is har jeg heller ikke fundet ud af endnu, men synes nu at jeg har haft ret god erfaring med at spise diverse frugt ting skåret ud, så det ser lækkert indbydende ud.

Og så er jeg helt vild med honning pomelo lige for tiden. Det er både sødliget og surt, og så er det lidt omstændigt at spise = mums.

Kram Metha

Anmeld

26. februar 2010

RumlesMor

Smoothies...lavet på fx soyamælk med frosne bær, en halv banan, en spiseske hørfrøolie, lidt kanel og protein-pulver (for at det mætter). Den første gang smager det nok lidt tamt, men kun hvis man normalt er en sukkergris der er vant til mange smagsstoffer.

Og så gør jeg altid noget ud af at servere det i en sjovt/flot glas med farverige sugerør...der skal også være lidt for øjet. Det smager altså bedre i drinks-glas (Fx martini-glas) end det forkalkede vandglas man drikker af til daglig.

Anmeld

27. februar 2010

Mutti2

Hahahahaha.... Den opskrift vil jeg også super gerne have

Mmmm..... Hvor kunne jeg godt kværne en halv bøtte Ben&Jerry lige nu  

Jeg forsøger for tiden at skifte alt slik og søde sager ud med frugter!!!
Men det går ikke så sørens godt  Men jeg prøver i det mindste  Må nok tilstå at vi så sent som i går aftes indtog en skål slik (dog langt fra så stor som den pleje!!) Samt en pakke toffefe (staves?).

Men vi drikker til gengæld konstant vand for tiden. Det er prinsessen bare blevet helt hut på!!

Og i går da jeg lavede mad lavede jeg en gullerodssalat. Da lillepigen så det, plagede hun helt vildt for at få en "gulleod". Bryder mig heller ikke om gullerødder så det er ikke noget hun har lært herhjemme   Men hun skal da have dem, så længe det er noget sundt hun ber om

Anmeld

27. februar 2010

CS

Galia melon eller mango - smoothie er altid lige i skabet og Thorbjörk har netop lavet den skøøøøønnete smoothie bog med lækre opskrifter bla med lakridssmag

Anmeld

27. februar 2010

Low

Jeg sidder faktisk at spiser Ben&Jerry`s lige nu

Anmeld

27. februar 2010

CS

Low skriver:

Jeg sidder faktisk at spiser Ben&Jerry`s lige nu

haha hvor faaaaaaaaaantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.