Gys og gru! Hjæælp!!! (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2010

Anonym trådstarter

I dag har mødt mig et sørgeligt syn, måske er det mest sørgeligt, at jeg først har opdaget det nu. Jeg har overskæg!!!

Hvad gør jeg? Det er vildt grimt, gammel-kone-agtigt. Jeg er meget mørkhåret og måske er det blevet værre af min nuværende graviditet for jeg synes også at mine hår på benene vokser helt vildt.

Er der nogen, der har erfaring?

Jeg har slet ikke selvtillid til at give mig tilkende, og jeg har også krydset af så man kan lave anonyme svar, hvis man har lige så lidt overskægs-selvtillid som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Marco2

Wax-on ...wax-off.

Ned til kosmetologen med dig og få det fjernet. Og ingen grund til at være ked. Det er der MANGE kvinder der døjer med...

Døjer ikke selv med det men min svigerinde er kosmetolog og hun gør det på rigtig mange. Og efter nogle gange bliver hårvæksten svagere og svagere.

AG

Anmeld

26. februar 2010

Anonym

Jeg har også lidt, men heldigvis er mit hår forholdsvis lyst. Men skulle jeg en dag opdage at det var blevet mere tydeligt, ville jeg ikk tøve med behandling som Marco skriver.

Anmeld

26. februar 2010

BK

Du må aldrig nogen sinde begynde at fjerne det, få det bleget... Hvis du fjerner det bliver det bare værere... det har min mor gjort....

Anmeld

26. februar 2010

ivfmarie

øv osse... det er træls! Men meget normalt... Jeg døjer også lidt med det. Nogen gange mere end andre. Det er "bare lige" 5-6 sorte hår ved hver mundvig - men af og til er de altså tydeligere end andre gange. Det var helt klart værre under graviditeterne. Men ellers kommer det lidt an på min ansigtskulør - hvis jeg er bleg og vinterhis-agtig, så er de altså ret tydelige, og så plejer nogen gange at tage de længste/tydeligste med pincet.
Jeg har også forsøgt mig med en hjemme-voksning engang - det blev ok, men gjorde herre-nade!

Prøv da at kontakte en kosmetolog og hør hvad hun vil foreslå dig, ellers så prøv om ikke du kan dæmpe "overskægs-effekten" med lidt kulør på huden...

Anmeld

26. februar 2010

Anonym trådstarter

ivfmarie skriver:

øv osse... det er træls! Men meget normalt... Jeg døjer også lidt med det. Nogen gange mere end andre. Det er "bare lige" 5-6 sorte hår ved hver mundvig - men af og til er de altså tydeligere end andre gange. Det var helt klart værre under graviditeterne. Men ellers kommer det lidt an på min ansigtskulør - hvis jeg er bleg og vinterhis-agtig, så er de altså ret tydelige, og så plejer nogen gange at tage de længste/tydeligste med pincet.
Jeg har også forsøgt mig med en hjemme-voksning engang - det blev ok, men gjorde herre-nade!

Prøv da at kontakte en kosmetolog og hør hvad hun vil foreslå dig, ellers så prøv om ikke du kan dæmpe "overskægs-effekten" med lidt kulør på huden...

Du har helt sikkert ret i, at det måske også er mere tydeligt nu, hvor man er total vinterbleg. Solen giver jo ikke kun huden farve, den blegner også hårene.

Det er også mest ved mundvigerne der lige sidder en klynge lidt for lange og lidt for mørke hår.

Ja, jeg må vist hellere få kontaktet en kosmetolog.

Anmeld

26. februar 2010

Muffinmus

Lad endelig være med at fjerne dem....skyldes de graviditet vil de blive bedre når den er slut.og JA, det har da helt sikkert noget med vinterblegheden at gøre, snup evt en omgang øko selvbruner eller lign i ny og næ for at forbedre din selvtillid.

Anmeld

28. februar 2010

Susan1978

Jeg har også overskæg   og jeg hader det,

jeg får det vokset hos en kosmetolog..     du  må hvert fald ikke skrabe det med skrabere, det blir det meget meget værre af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.